• emzerus

BIM november 2015

Jag har en fråga som jag hoppas någon kan hjälpa mig att svara på...eller ge mig nån teori på vad det kan vara frågan om.

Jag hade mens det 27 september o sen ÄL den 10 oktober o fick sen plus på cb gravtest den 25 oktober. Men redan den 27 oktober var testet negativt o sen den 30 oktober började jag blöda. var en ganska sparsam blödning som varaade i ca 3 dagar. Tog ett till cb test (digitalt) efter blödningen bara "ifall att" men det visade inte gravid.

I torsdags kväll hade vi sex o i fredags kväll fick jag en liten brun flytning. Ingenting igår men idag har jag haft ganska så mycket bruna flytningar (kommer enbart när jag torkar mig).

Jag har fortfarande kvar alla gravsymtom o brösten är verkligen jätteömma. Kan knappt sova på sidan för att de gör så ont. Mår illa o är konstig i magen.

Kan jag vara gravid trots allt eller finns det rester kvar efter missfallet?

Tänkte köpa ett test idag o ta så får vi se... men blir lite orolig pga de bruna flytningarna. det har jag aldrig haft förut :( varken innan eller efter mens...

Någon som har en teori o kan hjälpa mig?

• emzerus
    Fian88 skrev 2015-11-19 12:03:34 följande:

Snacka om förvirrande morgon! Tog ett test som inom ca 2-3 min visade ett blått streck men bara knappt halvvägs genom rutan (blev tydligare efter hand), tyckte det såg konstigt ut så tog det andra testet från samma förpackning och doppade i samma urin, blankt! Efter testtiden så skymtade jag ett blått streck men det ska man ju inte lita på. Ringde Clear Blue och hon tyckte jag skulle lita på det positiva testet, vågar inte det så ska ta nytt imorgon. Hon sa att eftersom testen läser från hcg 25 så KAN det vara så att man kan få två olika resultat om hcg ligger på tex 23-24, alltså att det ena testet kände av det men inte det andra. Så håll nu tummarna är ni snälla, hoppas så att det är det positiva som stämmer!!

Jag ser ett streck på båda testen men klart tydligast på det nedersta. Hoppas att du får en tydligare plus om ett par dagar :) Håller tummarna!
Svar på tråden BIM november 2015