• johannajw

BIM november 2015

Hoppar in här jag med, hallå hallå :)

Hade ÄL 4/11 , och bim är 18/11.

Har ont i nederdelen av magen, mår illa till och från, och humöret är ej på topp. Vågar man testa imorgon? Är det bim -3 då? :) eller hur räknar man? :P

• johannajw
    HCS skrev 2015-11-16 10:17:45 följande:

Vet inte om det syns bättre på denna?

Jag tycker också att jag ser nåt :) håller tummarna! :)
  • johannajw
    Min tur skrev 2015-11-16 18:01:26 följande:

Väntan väntan och väntan. BIM +3. Vi fick neg reslutat i fredags. Tuttarna gör inte lika ont, svallningar utan dess like, kissar ofta haft lite värk i livmodern idag, har kissat 7 gånger idag och synat pappret varje gång. Inte ett enda spår av Tant röd. Nytt test iimorgon om ingen mens dyker upp ikväll :)

Håller tummarna!
  • johannajw

Bim idag. Ingen mens och negativt på test :/ första försöket, men jag slutade med ppiller förra månaden så vi trodde inte att det skulle ske på en gång heller ;)

• johannajw

Men vart är min mens?!

Bim +2 .. tog test på bim dagen. Negativt. Hade några symtom innan och nu har jag bara lite värk i magen ibland..

• johannajw
    hangonasec skrev 2015-11-20 22:25:41 följande:

Jag plussade också på +12 med vårt barn! ? Grattis! nu hoppas jag att jag slipper vänta så länge, är på -3 nu

Hur kommer det sig att det är negativt och sedan blir det positivt? :)
  • johannajw
    Johannah925 skrev 2015-11-21 17:13:53 följande:

Grattis till alla er som plussat :) hat följt tråden ett tag nu men inte skrivit något.. Jag är nu på bim -2 och har känt av illamående och en typ av mensvärk (inte som min vanliga verk) i ca en vecka nu. Tycker ni det är för tidigt att ta ett test?

Det är så olika för alla, men om du orkar vänta så vänta till bim-dagen. :)
  • johannajw

Bim +5 .. ingen mens och negativt test på bim dagen. :/

Pratade med BM idag och hon gav lite tips som jag kan dela med mig :)

- det är viktigt att promenera 20 minuter om dagen, eller iaf vara ute under den här mörka årstiden.

- ha mycket bebis prat med din partner.

- ha sex varannan dag och dom 10 första dagarna innan ägglossning är super viktigt att ha sex mycket.

-ät folsyra, även killar bör äta folsyra.

Håller tummarna för oss alla :)

• johannajw
    Yennie88 skrev 2015-11-26 09:30:36 följande:

Morgonens test på sambons födelsedag. Stora ögon och en halvt förvirrad blick."Betyder det där att det växer något där inne?"

Åh vad roligt! Stort grattis! :) all lycka till er!
  • johannajw
    Johannah925 skrev 2015-11-26 12:01:48 följande:

Bim+3 idag och trodde det var kört då jag började blöda igår.. Men eftersom den avtog till idag så testade jag mig ändå och jodå där fanns ett litet plus :) ett väldigt svagt plus men ändå ett plus :)

Stort grattis! :)
Svar på tråden BIM november 2015