• halo83

BIM november 2015

Wohoooo blinkande gubbe!! Äntligen. Va så orolig att spolningen skulle skjuta upp äl

• halo83

När man får fast glad gubbe på äl testet, är det äl idag då el om 2 dagar? NC flyttade min äl från idag till fredag när jag la in positivt äl test ..

• halo83

Idag känner jag av äl värken.. Så nu hoppas vi på att vi täckt upp bra denna gång. :) första försöket efter spolningen och 18:e försöket totalt..

• halo83

Nu är äl över, bara denna seeeeega väntan kvar på å få se om det tagit sig. Får försöka fylla dagarna med annat så man slipper känna den sega väntan. Nästa vecka har barnen lov så då blir det full rulle , sen på helgen ska jag å mannen på maskerad :) så jag har lite att se fram emot iaf.

Ska ta ett test på lördag morgon då för säkerhets skull men är bara på äl+11 då så räknar inte med att det ska ge nåt utslag om jag nu blivit gravid ..

• halo83

Har börjat få sånna sjukt vattniga flytningar, känns typ som man kissar på sig haha el typ mensen som kommer. Nån som varit med om det? Är på äl+4...

• halo83

Äl+7 idag .

Fick gå upp 3ggr i natt å kissa. Brukar inte behöva de.

Ilar/spänner lite i magen så de e svårt å hitta en skön sovplsition.

Å flytningar...snacka om flytningar! Vattniga flytningar i massor, känns som jag kissar på mig typ haha . Sjukt långt kvar till bim. Vill ju testa nu!

• halo83

Vi är på nr 18 här. Som tur är så har vi aldrig kännt att de e jobbigt att ligga ;) de e mer väntan å alla dessa neg test som varit jobbigt. Nu utreds vi så det har nog oxå hjälp till lite

Angdev skrev 2015-10-27 20:10:04 följande:

Vi verkar vara ett fåtal som passerat 2-siffrigt i försök.

Hur håller ni ångan uppe? Vi är på försök nr 12....

• halo83

Är det många som tempar här?

Jag har tempat sen maj och har alltid haft en kurva som en båge.. Går upp efter äl å stegrar tills någradagar innan bim få den sakta men säkert dalar ner. Denna månad har jag låg temp å inte alls den där bågen jag brukar ha, ligger typ på samma nivå hela tiden. Nån som vet vad det kan bero på ? Kan det vara att kroppen är ur fas efter spolningen?

• halo83
    nepe skrev 2015-10-28 11:04:27 följande:

Jag tempar också. Jag vet inte faktiskt, mina cykler såg också (nästan) likadana ut till en början men nu lever den sitt eget liv jämt så det kan nog variera :/ Håller tummarna för dig!

Mina tempningar har varit ganska lika varandra, utom denna gång. Hoppas det tyder på nåt positivt
  • halo83
    mkess skrev 2015-10-28 11:04:45 följande:

Jag hade jättejämn och rätt låg kurva vid en graviditet, enda jag kan komma på.

coolt !! Får hoppas att de e därför den e ovanligt låg och jämn denna gång
Svar på tråden BIM november 2015