BIM november 2015
Wohoooo blinkande gubbe!! Äntligen. Va så orolig att spolningen skulle skjuta upp äl
Wohoooo blinkande gubbe!! Äntligen. Va så orolig att spolningen skulle skjuta upp äl
När man får fast glad gubbe på äl testet, är det äl idag då el om 2 dagar? NC flyttade min äl från idag till fredag när jag la in positivt äl test ..
Idag känner jag av äl värken.. Så nu hoppas vi på att vi täckt upp bra denna gång. :) första försöket efter spolningen och 18:e försöket totalt..
Nu är äl över, bara denna seeeeega väntan kvar på å få se om det tagit sig. Får försöka fylla dagarna med annat så man slipper känna den sega väntan. Nästa vecka har barnen lov så då blir det full rulle , sen på helgen ska jag å mannen på maskerad :) så jag har lite att se fram emot iaf.
Ska ta ett test på lördag morgon då för säkerhets skull men är bara på äl+11 då så räknar inte med att det ska ge nåt utslag om jag nu blivit gravid ..
Har börjat få sånna sjukt vattniga flytningar, känns typ som man kissar på sig haha el typ mensen som kommer. Nån som varit med om det? Är på äl+4...
Äl+7 idag .
Fick gå upp 3ggr i natt å kissa. Brukar inte behöva de.
Ilar/spänner lite i magen så de e svårt å hitta en skön sovplsition.
Å flytningar...snacka om flytningar! Vattniga flytningar i massor, känns som jag kissar på mig typ haha . Sjukt långt kvar till bim. Vill ju testa nu!
Vi är på nr 18 här. Som tur är så har vi aldrig kännt att de e jobbigt att ligga ;) de e mer väntan å alla dessa neg test som varit jobbigt. Nu utreds vi så det har nog oxå hjälp till lite
Vi verkar vara ett fåtal som passerat 2-siffrigt i försök.
Hur håller ni ångan uppe? Vi är på försök nr 12....
Är det många som tempar här?
Jag har tempat sen maj och har alltid haft en kurva som en båge.. Går upp efter äl å stegrar tills någradagar innan bim få den sakta men säkert dalar ner. Denna månad har jag låg temp å inte alls den där bågen jag brukar ha, ligger typ på samma nivå hela tiden. Nån som vet vad det kan bero på ? Kan det vara att kroppen är ur fas efter spolningen?
Jag tempar också. Jag vet inte faktiskt, mina cykler såg också (nästan) likadana ut till en början men nu lever den sitt eget liv jämt så det kan nog variera :/ Håller tummarna för dig!
Jag hade jättejämn och rätt låg kurva vid en graviditet, enda jag kan komma på.