• Lottch3n

BIM november 2015

Kan man ha ÄL även om det inte ger positivt utslag på test?
    För igår kväll kändes det som att det släppte, hade rätt ont i nedre delen av magen, kändes som att det högg till. Men testerna visade ingenting.. :/

• Lottch3n

BIM på onsdag. Haft konstiga känningar i nedre delen av magen sen ÄL+3-4.. Nu är det som bortblåst.. Enda jag känner nu är enormt ömma bröst..
    Får väl se om mensen dyker upp på onsdag :( brukar alltid känna av den två dagar innan, men ingenting nu? :/

Grattis till er som plussat! :)

• Lottch3n
    SamsonS skrev 2015-11-02 18:04:03 följande:

Jag mår så himla illa hela tiden. BIM -2 idag, tog ett test igår men det var negativt. Vill bara testa hela tiden men jag MÅSTE hålla mig! ????

Samma här, och det är värre på kvällarna tycker jag :/ Är också på BIM -2.. Men ingen mens i sikte än.. Om den inte kommit imorgon när jag vaknar blir det nog ett test även om jag tänkte vänta tills den e försenad.. Såå svårt att inte testa ju!!

Håller mina tummar för dig!
  • Lottch3n

Tog detta nyss efter att ha fått ett supersvagt plus imorse.
    Får nog bli ett digitalt imorgon! Åh kan knappt tro det..!

• Lottch3n
    MiaN89 skrev 2015-11-03 14:55:43 följande:
    Åh vad kul med ett plus SkrattandeGravidBaby Grattis!
    Tack! :) Kan knappt tro det själv! Får nog bli ett digitalt imorgon ändå :)
  • Lottch3n
    ineedcoffee skrev 2015-11-03 17:36:56 följande:
    Grattis :D
    Tack! Och grattis till dig med! :):)
  • Lottch3n
    happylife skrev 2015-11-05 08:11:37 följande:

Bim -4, neg test :( tog ett CB plus

Jag fick neg fram till BIM-1 och då väldigt svagt. Hoppet är inte ute :)
  • Lottch3n
    juni2009 skrev 2015-11-06 06:03:53 följande:

Tog ett test nu på morgonen från gravidkollen.se stickor.. Fortfarande lika negativt och idag är bim dagen :(

Jag skulle inte lita på gravidkollens stickor.. Jag tog ett tidigt i tisdags (BIM-1), var så svagt att man kunde tolka det som negativt. Åkte och köpte cb plus vilket visade svagt plus.
    På onsdag (BIM) tog jag ett cb digitalt som visade gravid 1-2.
    Nu imorse tog jag en ny sticka från gravidkollen (har några kvar) och det visade väldigt svagt.. :/
  • Lottch3n
    juni2009 skrev 2015-11-06 08:22:54 följande:
    Får jag ingen mens idag eller imorgon så får jag köpa cb eller nåt annat..Min mens är alltid punktlig
    Ja det tycker jag :) Håller mina tummar! :)
  • Lottch3n
    linlej84 skrev 2015-11-06 10:16:53 följande:

Igår en dag innan BIM testade jag mig med digitaltest. OCH JAG ÄR GRAVID!!! Gravid 1-2 stod det på den. BF enligt sista mens 14/7. Wiiiiii!!

Åh grattis! :):)

Om allt går som det ska har jag BF 15/7 :)
Svar på tråden BIM november 2015