BIM november 2015
Wihoo! Igår började det komma lite äl - flytningar och idag har det ökat på lite. Så jag tippar på glad gubbe på clearblue på onsdag kväll och insemination på torsdag. :D Nu jävlar! :D
Wihoo! Igår började det komma lite äl - flytningar och idag har det ökat på lite. Så jag tippar på glad gubbe på clearblue på onsdag kväll och insemination på torsdag. :D Nu jävlar! :D
Åh! Håller på att bli tokig på de jävla ägglossningstesten! Har haft trådiga flytningar i flera dagar och det varierar mer än vanligt. Ännu ingen glad gubbe. Hoppas verkligen jag har ägglossning denna månaden och att kroppen samarbetar. Bryter ihop om missfallet pajat min cykel helt och det inte blir insemination denna månaden. Fan fan fan! :'(
Då joinar jag här för ett nytt försök! 11e försöket på första barnet! Snart blir det väl dags för en utredning är jag rädd :(
Hoppar in här.
Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.
Fick missfall igår.
1 försöket efter MF.
BIM 22 Nov.
Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.
Usch vad jobbigt det låter... ÄL kommer säkert snart, jag håller tummarna för att det löser sig för dig. Jag har ingen aning hur jag skulle klara ett mf, tror jag skulle bryta ihop totalt. Du är stark som fortsätter kämpa! <3
Jag börjar få utslag nu och hade trådiga flytningar i förrgår så håll ut! :) Hade ma förra månaden så riktiga cykeln efter första mensen nu.
Jag håller alla tummar och tår för att ni ska lyckas! ^^
Jag ger upp snart. Ingen glad gubbe på testen igår kväll eller imorse. Känns som om äl-flytningarna börjar försvinna. Det blir nog ingen insemination denna månaden helt enkelt. :(
Testen har gett utslag alla månader jag prövat innan missfallet men inte nu.
Lol :-P jag visste inte ens om att det fanns såna test. :-P hur säkra är dem? Jag känner att om jag testar för tidigt så kommer jag inte lita på resultatet och ändå vilja ta ett nytt senare. :-P jag har massa "symtom" men jag vet inte om de bara är påhittade av min hjärna och kropp. :-P själv då?
Om någon ändrar BIM-listan (vågar inte ge mig på det i mobilen) så får ni gärna plocka bort mig från 6/11 på listan.
Min kropp verkar inte ha återhämtat sig från missfallet ännu, har inte upptäckt nån ägglossning. Så jag väntar på en BM istället. :)