BIM november 2015
Nån mer som ska köra med progesterall (progesteronkräm) från ägglossningen?:)
Nån mer som ska köra med progesterall (progesteronkräm) från ägglossningen?:)
Hoppar in här också, från den andra november tråden :)
26 år,har en dotter född -11. Detta blir 3e försöket till en tvåa :) började med ÄL tester idag, beräknas ha ÄL nästa onsdag, men vill verkligen försöka pricka in. Har som set ser ut nu BIM 4/11 :)
Ladies! Hur lång tid innan äl börjar ni köra tester? Ältester alltså
Har ägglossning på onsdag nästa vecka och tänkte börja testa från söndag, räcker det tror ni?
Hoppar in här med, bim 11/11 2a försöket 1a barnet :)
Jag funderar också lite på äl-tester. Jag har tagit två månader i rad och enligt nc så har jag dessa månader haft äl cd 16 och 17. Tycker ni att jag borde testa den här månaden också eller borde jag kunna lita på att äl är iaf mellan cd 14-18? För att vara på säkra sidan alltså? Använder ju nc så de lär ju sätta ut ägglossningen hur som helst om än efter att den har inträffat :)
Ursäkta men måste bara skriva av mig lite ....
Såg nu att Prins Carl Philip och Prinsessa Sofia ska få barn i april. Jag älskar verkligen kungahuset och följer dem men när jag såg detta blev jag så ledsen. Misstänker att de inte har försökt innan bröllopet och blir lite avundsjuk att de klarar av det men man själv får försöka och försöka. Tolka mig inte fel jag är glad för dem och önskar dem all lycka till! Men man blir lite besviken när andra lyckas och inte en själv :'(
Ni som tyvärr gått igenom mf / mamma - hur lång tid tog det gör er äl att komma igång igen? Vet inte hur jag ska tänka, i och med mitt mf nu i helgen. Ska jag räkna det som en "mens" och anta att äl kommer om ca 14 dagar eller hade ni börjat äl testat typ om några dagar? Man hade stenkoll innan på kroppen men nu är jag rädd för att missa äl. Eller bör jag räkna med en vanlig mens innan jag börjar äl testa igen?? Mina tidigare mf var för fyra år sedan så kommer ju inte ihåg!