nepe skrev 2015-10-28 11:01:18 följande:
Tack för svar! Ringde gyn nu och pratade. Hon var väldigt hjälpsam och sa att vi skulle få hjälp. Så skönt, trodde de skulle säga att jag måste vänta! Den "ansvariga" barnmorskan skulle ringa upp mig imorgon och prata mer och boka tid. Känns jätteskönt! Hur fungerar letroxol? Är dt tabletter man äter varje dag? Förkortar den äl också?
SamsonS skrev 2015-10-27 23:58:58 följande:Är första månaden jag kör ÄL test, men verkar inte ha någon ÄL denna månaden :( kan ju hända att jag inte haft de 2 första försöken heller. Väldigt frustrerande! Vi har dock sexat på som vi tänkt och hoppas på att jag missat stegringen bara. Känns dock ganska osannolikt att inte få den minsta antydan till stegring under 2 veckors tid om jag skulle haft ÄL... :/ har världens "mensvärk" och ryggont, har haft det i minst 1,5 v nu så har hela tiden trott att ÄL var på g. Bara att hålla tummarna. Försöker intala mig själv att det inte blev något denna gången heller, fast jag vet att jag ändå kommer bli besviken. Har enligt appen BIM 4/11.
När har du BIM?
Håller tummarna för dig! <3 Jag skulle haft BIM den 5:e men nu har jag fortf inte fått någon äl så just nu är den uppskjuten till 11. Får se när det blir i slutändan :(
Dudå?
Egentligen BIM 4/11, men eftersom jag inte verkar ha haft någon ÄL denna månad så vet jag inte heller :/ om jag går efter appen och när vi hade sex, och hoppas på att jag fått ÄL tidigare än jag trott, så borde jag ha BIM på fredag. Tänkte nog ta ett test då och om det är neg så vänta till iaf 4/11 om inget annat händer. Vilket försök är ni på nu?
Åh hoppas att din ÄL kommer igång. Tänk att det egentligen är så svårt att bli gravid, så mycket som spelar in för att man ska få ett plus..