BIM november 2015
Njae jag ger inte mycket för dom.. Så här såg mitt ut.. Överst bim-4 vilket gav starkt positivt på cb samt även digitala. Nedersta från idag då jag har bim.
Njae jag ger inte mycket för dom.. Så här såg mitt ut.. Överst bim-4 vilket gav starkt positivt på cb samt även digitala. Nedersta från idag då jag har bim.
Tog ett test nu på morgonen från gravidkollen.se stickor.. Fortfarande lika negativt och idag är bim dagen :(
Jag skulle inte lita på gravidkollens stickor.. Jag tog ett tidigt i tisdags (BIM-1), var så svagt att man kunde tolka det som negativt. Åkte och köpte cb plus vilket visade svagt plus.
På onsdag (BIM) tog jag ett cb digitalt som visade gravid 1-2.
Nu imorse tog jag en ny sticka från gravidkollen (har några kvar) och det visade väldigt svagt.. :/
Ja det tycker jag :) Håller mina tummar! :)
Fortfarande ingen mens och BIM idag den 6/11.. Tog ju ett test imorse från gravidkollen.se stickor men det var negativt.. Min mens är ju som en klocka.. Hade mens 9/7-12/7 och 2/8-6/8 samt 27/8-30/8 och 19/9-22/9 och nu sist 13/10-16/10
Hallå,
Hade bim i tisdags, har fortfarande inte fått min mens och den känns inte alls på väg. Får inte heller ett plus på gravstickan. Någon som är med om detta med?
Har annars rätt många symtomer av att jag skulle kunna vara gravid:)
Har bim idag enligt appen.. Kolla bilden
Grattis!
[quote=76069910][quote-nick]juni2009 skrev 2015-12-02 06:42:27 följande:[/quote-nick]
Nu är jag säker iaf
Härligt!!! Grattis <3