• lillverra

BIM november 2015

STORT GRATTIS

Längtar tills jag är där själv.

Andra försöket nu. Äl nästa vecka.

Mensen e just över.

ineedcoffee skrev 2015-11-04 12:22:12 följande:

Imorse blev allt genast mycket verkligare!

Tog båda imorse, mycket tydligare än på stickan från igår imorse:) pirrigt!!

Å grattis alla er andra som plussat :D

• lillverra

är det möjligt att kunna få Äl flytningar och känningar redan? Hade mens mellan 31/10-3/11

Enligt min app ska jag inte vara fertil för en 11/11 och ha ÄL 15/11.

Hur e det möjligt att börja få ÄL flytningar dag 6 i mens cykeln ????????

• lillverra

Skönt att man inte verkar ensam.

Abla skrev 2015-11-05 17:17:19 följande:

Wiie grattis!!

Jag har D/E och hade superont vid alla mina graviditeter. Samma sak precis innan mens och vid ägglossning ofta. Så det är nog individuellt. Håller tummarna!

Jag har ibland så tidig ägglossning. Har visserligen kort cykel numera (21-25 dagar). Denna månad hade jag mens 29/10-2/11 och igår alltså 4/11 fick jag utslag på äl-test.

• lillverra

Ursäkta osmaklig bild. Men så här ser flygningarna ut om man tar ordentligt på fingrarna ???? blää men a att äl är på g är det ju ingen tvekan om men frågan e ju om jag verkligen har det nu eller om den kommer om någon dag. Vi älskar igår iaf. Och har jag tur kanske vi gör det ikväll också. Jag vill ju dock ha färska spermier då äl sker så chanserna verkligen blir större.

• lillverra

Lyckliga du. Hoppas det blir min tur denna månad

Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 21:04:14 följande:

Vågar knappt tro på det!! Ska testa imorgon igen. Men plusset finns ju verkligen där. Helt otroligt, måste haft en nidblödning! 

• lillverra

Tror nästan jag fick ett tidigt MF för min mens var först en vecka sen vilket aldrig händer. Sen börja blödningen som en nidblödning någon dag sen kom mensen ordentligt. Grymt störande. Och mensen har slutat för två dagar sen och har redan ÄL flytningar trots att det enligt appen inte ska vara för ens nästa vecka. Väldigt märkligt.

Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 21:26:49 följande:

Jag håller tummarna för er allihopa, och mig själv.  Så rädd att jag inte ska få behålla det.

• lillverra

Idag har jag äl trådigare en bara satan. Herregud.

Myste i onsdag och igår kväll... Gubben jobbar så han kommer inte hem för en 20:00 typ. Men borde ju finnas gott om bekfruktningsbara spermier då vi myst både onsdag och torsdag (igår)

Men inte kan min beräknade mens vara 29/11 som appen säger om jag har äl nu?

• lillverra

Hur är det möjligt att jag har ägglossning idag 3 dagar efter avslutad mens. Igår var de lite trådiga. Men idag e det sjukt mycket mer. Nästa mens ska ju inte komma fören 29/11 så hur går det ihop då jag fått ägglossning nu ????.. När beräknas symtom uppkomma om jag blir gravid nu?

• lillverra

Stort grattis, just haft äl igår, hoppas innerligt att det tar sig nu så min dotter också får bli stora syster..

Jempan85 skrev 2015-11-07 16:29:39 följande:

Halleluja! Fick plus idag på bim-4! Så glad att min lilla skrutt ska bli storasyster!

• lillverra

Hej alla det var ett tag sen jag skrev nu.

Måste bara få skriva att jag börjat känna molande värk där nere nu

Hade sjukt tidig Äl, tre dagar efter avslutad mens.

Alltså 6/11 vilket betyder att min BIM blir tidigare alltså nästa vecka 20/11 haft lite äggvite flytningar igår och idag. Men som sagt inte så fruktansvärt trådigt som den 6/11 är torr annars. Så tror att jag haft tidig ÄL. Men ska mysa ikväll för säkerhetens skull...

Kommer inte ihåg om man brukar känna molande verk en vecka innan bim då man plussar var ju som tag sen jag var gravid.

Men ni kan flytta mig i BIM LISTAN till 20/11 nästan säker på att jag hade sjukt tidig ÄL vilket e svin märkligt då min cykel oftast e på 28 dagar, men men klart de ska knasa då man myser oskyddat för att få ett frö i magen.

• lillverra

Hej alla det var ett tag sen jag skrev nu.

Måste bara få skriva att jag börjat känna molande värk där nere nu Till och från.

Hade sjukt tidig Äl, tre dagar efter avslutad mens.

Alltså 6/11 vilket betyder att min BIM blir tidigare alltså nästa vecka 20/11 haft lite äggvite flytningar igår och idag. Men som sagt inte så fruktansvärt trådigt som den 6/11 är torr annars. Så tror att jag haft tidig ÄL. Men ska mysa ikväll för säkerhetens skull...

Kommer inte ihåg om man brukar känna molande verk en vecka innan bim då man plussar var ju som tag sen jag var gravid.

Men ni kan flytta mig i BIM LISTAN till 20/11 nästan säker på att jag hade sjukt tidig ÄL vilket e svin märkligt då min cykel oftast e på 28 dagar, men men klart de ska knasa då man myser oskyddat för att få ett frö i magen.

• lillverra

Jag är på ÄL + 9

BIM 20/11 tidigare en listan här anger eftersom jag hade tidig äl efter mens.

Idag har jag börjat känna milt illamående.

Till lunchen började växa i munnen efter ett tag så fick sluta äta.

Humörsvängningar lättirriterad.

Får väl se, om det är pms eller om det blir vår månad.

• lillverra

Jag är på ÄL + 9

Idag har jag börjat känna milt illamående.

Till lunchen började växa i munnen efter ett tag så fick sluta äta.

Humörsvängningar lättirriterad.

Får väl se, om det är pms eller om det blir vår månad..

Varit ute och varit på ett par ställen idag och handlat då jag börja känna massa hugg där nere, det var nästan så man fick sätta sig lite obehagligt. Kommer som verk till och från.

• lillverra

Åh grattis.

[quotee=76006777][quote-nick]Royalle skrev 2015-11-15 16:25:25 följande:[/quote-nick]

Blev ett digitalt test idag som visade positivt så nu är jag iallafall säker. Hoppas, hoppas nu det lilla pyret får bo kvar

[/quote]

• lillverra

Jag är på ÄL + 10

Humörsvängningar lätt till gråt och trött idag

Får väl se, om det är pms eller om det blir vår månad.

Nu på eftermiddagen när jag kolla om jag kanske skulle ha senare äl var det som lite blodblandat inget som kommer i trosan, men lite gran. Så undra om det kan vara att det placerat sig ett pyre där inne. För igår hade jag jätte mycket stickningar och molvärk då vi var på ärende fick nästan sätta mig ibland. Så det ska bli spännande och se vad som händer av detta ????

• lillverra

Tycker Du ska överraska honom garanterat bästa presenten

Natalie87W skrev 2015-11-16 22:06:43 följande:

Just det, glömde fråga er om en sak!

Min sambo fyller år den 25:e och jag har bim 23:e. Jag tänkte testa mig innan om jag inte får min mens, men jag vill helst vänta med att säga något till honom ifall jag plussar.

Är det elakt av mig att vänta med att berätta om jag plussar? Det är ju en fantatisk present om inte annat ;)

• lillverra

Jahapp då hoppar jag över till dec tråden. Mensen kom idag med besked tre dagar tidigt. Allt har verkligen duckat upp sig bara för att man försöker bli gravid.

Svar på tråden BIM november 2015