Inlägg från: Miniflicka93 |Visa alla inlägg
  • Miniflicka93

BIM november 2015

Hur lång tid ska det ta? :O kan de vara så att jag tar vid fel tid? Inte håller mig länge nog? Eller tar de så här långt tid o få positivt?

• Miniflicka93
    glittersol skrev 2015-11-05 17:41:02 följande:

Ser ju ut att bli starkare iaf!

När tar du och hur länge håller du dig?

Så här såg mitt ut och jag missade nog när det blev helt positivt.

Jag tar på eftermiddag! Inte EXAKT samma tid varje dag men ungefär. Håller mig precis 4 timmar inte mer. Jag som trodde jag skulle få positivt idag? Kan de vara i morgon då? Blir så fundersam :O
  • Miniflicka93
    dundernina skrev 2015-11-05 19:07:49 följande:

Tänkte skapa en BF sida för oss som plussat och för er som är på väg till ?.. finns ett sånt intresse eller har någon hittat en liknande sida reda? Vet inte hur man söker på mobilen.. ????

Det finns en bf juni/juli 2016 :) tror många som plussar här går in där! Antar att dem som har bim i slutet av november kanske får bf augusti? Om jag får plus denna månad blir det iaf en juli bebis :D
  • Miniflicka93

Grattis till alla nya pluss!! Själv fick jag positivt ÄL test idag så nu ska de mysas till oså håller jag tummarna för att detta är "min" månad <3

• Miniflicka93
    Vinja skrev 2015-11-06 15:08:39 följande:

Tack! Ibland vet man ju varken ut eller in, haha! Du har alltid sa bra svar du, nu MASTE det ju bli av ikvall, far helt enkelt se till att pojkvannen hamnar in the mood, hehe!Samma for mig! Tankte att det ar sa roligt hur vi alla har pratar oppet om ligg och AL osv osv, in i minsta detail, kanns kul faktiskt!

Jaa det är himla kul :D vi har legat i nu de senaste dagarna fram till possitivt test så nu blir de att ligga i lite extra! Skönt att vi har HELA helgen för oss själva. Denna månad ska de bli bebis ;)
  • Miniflicka93

Idag steg tempen med 0,2 så antar att det hela är över nu? bara den otroligt långa väntan till bim. Har tänkt att försöka o inte tänka så mycket denna månad och bara vänta ut de hela... Dock känner jag mig själv o vet att de antagligen inte kommer att gå. Haha!

• Miniflicka93
    Esirnus skrev 2015-11-07 14:14:56 följande:

Har haft äggviteliknande flytningar sen i torsdags fm, dvs i två dygn nu.. Har ingen möjlighet att ha sex förrän sent ikväll så är rädd att det är kört och att ägget ska hinna "dö" ;p

Jag tror det är lugnt! Jag hade äl flytningar en hel vecka innan själva ägglossningen! :) när ägget väl släppt ska du bli torr så om du fortfarande har flytningar ska de nog inte vara någon fara!
  • Miniflicka93

Hahanä usch nu har jag la den knäppaste frågan men då folk är så öppna här inne tänkte jag att ja lika gärna kunde fråga! Jag har precis haft ägglossning och hade så satans ont under samlaget. Va öm vid "slidöppningen" och fick ont i nedre nedel av magen. Kändes som att de va något i vägen o allt va allmänt förjävligt! Haha. Är även så öm i nedredelen av magen att de värker till när jag hostar och skrattar! Kan detta vara förnågot? Är det vanligt? Någon annan som haft ont under samlag vid äl?

• Miniflicka93
    babytjejen skrev 2015-11-07 21:38:26 följande:

Ibland har jag haft ont vid samlag vid äl..men mest att det gjorde ont när han stötte lite hårdare o fortare under sexet...

Jaa okey! Jag brukar aldrig ha ont annars så blev så chokad :O
  • Miniflicka93
    Yennie88 skrev 2015-11-07 21:56:14 följande:

Jag brukar ha liknande smärta som du beskriver.

En gång hade jag så ont och det strålade till rumpan så jag kunde knappt sitta ner. Idag kan jag inte slappna av helt i magen för då känns det som att allt ska "ramla" ut för att det är så svullet.

Vad skönt att jag inte är ensam! Hoppas det kommer något riktigt bra ur denna smärta bara! ;) kan ha massa ont om jag får bli gravid ;)
Svar på tråden BIM november 2015