• Cfmilla

BIM november 2015

Mens? Fick ljusrosa på pappret igår och tänkte genast att det var mensen som var på g. På kvällen tog jag ut tampongen som då var ljusbrun mest slemmig och nu inget alls? Va fan? Nidis? Nån med erfarenhet? Bim 2/11

• Cfmilla

Min kropp spökar med mig... Trodde jag fick mens, men det var ytterst lite rosa på pappret. Sedan dess bruna flytningar i ett par dagar. Någon mer som haft samma? Slutade med p-piller för en månadsedan ungefär.

• Cfmilla
    dundernina skrev 2015-11-01 13:20:36 följande:

Kan ju mycket väl vara en nidblödning.. brukar väl ske 7-14 dagar efter ÄL. Det är även då som kroppen börjar producera HCG hormonet som gör att vi får det där pluset på testet. Är du på BIM nu? Eller vilken dag på cykeln är du?

Har BIM på lördag och det känns som en evighet tills dess... suck..

Ja räknat med att jag skulle ha 28 dagars cykel så borde jag ha bim på måndag. Känner mig inte gravid alls. Haha får ta ett test i veckan om jag inte fått mens!

Åh spännande, du ska se att veckan går fort! Håller

Tummarna för dig!
  • Cfmilla
    halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

Grattis!!!!!
  • Cfmilla
    Oviss01 skrev 2015-11-02 10:29:55 följande:

Blir dyrt med alla tester när mensen är oregelbunden som den är för mig nu efter p-piller... Först tog det 6 veckor innan första mensen efter piller kom. Sedan efter lite mer än 4 veckor kom en liten blödning som varade några dagar (behövde inte tampong ens). Dock kom den dagen efter jag varit på cellprovtagning.

Nu har det gått 6 veckor sedan förra mensen och jag funderar på om jag ska testa igen...Var negativt förra veckan. De här testen kommer ruinera mig

Vet inte hur länge man kan vänta med att kolla att man ens har ägglossning.

Sen är det så också att jag länge velat byta jobb, och så ringde de i torsdags från ett jobb jag inte ens sökt. Imorgon är det intervju, sedan, om allt går vägen, är det 6 månaders provanställning....detta ställer ju till det lite i bebisverkstaden.

Undrar också hur länge man ska vänta innan man kan kolla om har äl eller inte!!
  • Cfmilla

Jag har passerat bim, ingen mens och inte testat heller känner mig inte alls gravid! Hade någon blödning/brunflytning två dagar för en vecka sedan, inget mera.

Får köpa ett test i em och kolla i morgon!

• Cfmilla

Passerat bim, inte gravid och ingen mens heller! tycker min kropp kan komma igång nu!

• Cfmilla
    Lottch3n skrev 2015-11-04 07:59:57 följande:

Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..

GRATTIS!!!!!!
  • Cfmilla

Nu är nog min mens på g på riktigt! Känns helt okej, eftersom jag nyss slutat med p-piller.

Bim borde vara 5/12 ...

Fan va jag hoppas att ni andra plussar!!!

• Cfmilla
    Zeeeeta skrev 2015-11-05 14:50:16 följande:

Här kommer bilden :)

Det från apoteket syns inte på bilden, men blev betydligt starkare efter någon minut. Det från CB kom strecket innan jag hann lägga ner stickan :)

Grattis!!!
Svar på tråden BIM november 2015