• Ejoma

BIM november 2015

Emmi0306 skrev 2015-10-22 17:39:24 följande:
    Ja, om man kan avstå så länge! :-P jag gillar det mesta mina favoriter är scifi och fantasy men action, äventyr, drama,skräck och romantik går också hem. :-P jag är en allätare.
    Förlåt för inga tips än så länge, blev lite snabba ryck här hemma när jag kom på att jag hade möte med mina tränarkollegor idag (oopps)

Men jag har lite olika som kanske kommer till bra hand  längre fram.

Serier har vi: the originals (kanske du har sett ?), Blind spot, Gotham, Empire, Blood and oil, Our girl, Under the dome, beauty and the beast, Ballers (bra serie med the rock :D ), The 100

Filmer: advantageous, Pixels(rolig tkr ja :) Tomorrowland, Fantastic four(nya), southpaw, San Andreas, Soaked in bleach(dokumentär om kurt cobain), Max

Några som jag kommer på rakt ut nu :) hoppas du hittar nått som är bra :D
  • Ejoma
    Agge83 skrev 2015-10-22 18:03:32 följande:

Smyger in här :) har BIM 1/11. Hade dock bara sex 5 dagar innan äggglossning då min sambo var borta.. Så nu är det äl+6 å tiden går så sakta... Tänker att det iaf får gå en vecka till innan man vågar testa.. ;) men det är jobbigt att vänta :)

Välkommen, hoppas det tar sig även fast de va 5 dagar innan. dom små rackarna kan ju faktiskt överleva upp till en vecka där inne :D Ja som emmi skrev så tänker jag o hon försöka vänta så länge som möjligt :D
  • Ejoma
    Körsbärsblomma skrev 2015-10-23 11:30:24 följande:

Hej!

Har läst ett tag i tråden men ej vågat ge mig in. Jag har BIM 1/11 och detta är första försöket på barn nr2 efter ett missfall i vecka 11. Hoppas det är okej att jag hänger på här!????

Absolut det är bara o hänga på. Vi blir bara glad med fler :D jag har också bim 1/11 :D
  • Ejoma
    Körsbärsblomma skrev 2015-10-23 12:15:57 följande:

Jasså vad spännande! Känns som en evighet till nästa vecka samtidigt som att man gärna är kvar i detta nu och har hoppet kvar. :)

Instämmer totalt, just nu kan de ju lika gärna va positivt och negativt, men nästa vecka är det antingen eller :)
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-10-23 16:08:05 följande:

Äl+7 idag och jag som tänkte att guu så skönt att få jobba idag så att tiden går lite snabbare. Men blä vad jobbigt det var när man gick runt med illamående och magont! >< inte hjälper det att jag är konditor och förväntas smaka på saker titt som tätt. ???? men jag försöker vara positiv och försöker tänka att kanske, kanske är det inte en rejäl skenis utan det kanskeee är ett plus som visas på testet i november! ;-P

Jag har också gått runt och mått lite halv konstigt, inte jätte illamående ba lite lätt. Idag kände jag typ som att det "stråla" till i livmodern. Hoppas på att de va ägget som fäste, men lär ju va nå annat. Fortfarande öm i brösten, visst att jah körde bröst igår på gymmet men har ont både i muskeln och i bröstet om man säger så. Åh hoppas verkligen att de är ett plus snart. Hur går de för nerverna, tror du att du orkar hålla dig 8 dagar till? :D
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-10-25 04:39:28 följande:

Åh jag vet inte, nu inatt hade jag hemska svettningar som jag brukar få innan jag ska ha mens så just nu känns det hopplös. hur är dina nerver?

Ja, blir mer o mer sugen att testa tidigt, tur jag inte har tid att ta mig på affären under dagarna. Plus att sambon skulle bli sur och jag testar utan honom :D men vågar ju ej hoppas för mycket, kanske man blir besviken sen :/
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-10-25 11:21:54 följande:

You can do it! vi måste iaf hålla oss till Bim-4, då kan man ju testa med clearblues test. ^^ ja, jag blir jättebesviken om det inte har tagit sig, jag har deppat hela dagen för att jag tror det kommer visa minus men jag kan ändå inte sluta hoppas. >

Hehe ja, helst vill man ju testa så fort de gåe men ska göra mitt bästa att hålla mig minst till 4 dagar före. Orkar endå inte hålla på o beställa hem nå testa tidigt grej :) hjärnan är inställd på ett minus men hjärtat vill ha ett plus, och hoppet blir starkare iomed att brösten är så öm. Är ovanligt för mig och kommer bara en dag innan äl annars.
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-10-25 15:44:03 följande:
    Det låter bra, vi får fortsätta peppa varandra jag märker ingenting i brösten men det kan ju komma senare. *hoppas* ^^
    Ja, spelar ju ingen roll hur mycket jag vill testa innan. kommer inte undan ens med en dag för sambon. Söndag blir det haha :D ja hoppas :D
  • Ejoma
    Körsbärsblomma skrev 2015-10-26 08:34:32 följande:

Nu är vi inne i veckan som göra att man kan börja testa om några dagar. Känner inget direkt förutom lite mensvärk som kommer och går och det har det gjort sen ägglossningen. Blir det inget denna månad så kommer vi inte kunna försöka igen fören december vilket känns ganska surt. Men får hoppas på det bästa. När börjar ni testa ni som har BIM 1/11?

Jag kommer nog inte testa förrän tidigast på söndag alltså på bimdagen, sambon har fått någon noja på att han vill va ledig den dagen jag ska testa:p
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-10-26 06:20:11 följande:

Haha, vad roligt att din sambo är så engagerad! ^^ min man är väl kanske som många andra, "vi får väl se vad som händer", "om du är så nojig varför testar du inte nu då?", "om det inte funkar denna gång så provar vi igen". Lol han har typ ingen koll på vad det är som händer i kroppen och när man kan testa osv trots att jag har berättat typ tusen gånger. :-P

Inatt drömde jag att jag att jag trodde att jag fick min mens och så vaknade jag till lite ytligt och sa till mig själv att det måste ha varit en nidblödning och somnade om. Haha gissa om jag var nervös när jag gick på toa imorse men det fanns inga blodspår efter nattens drömmar.

Haha min sambo är lite så också. Samtidigt som han tror det blir negativt och tänker att vi ba försöker igen nästa månad, men endå får jag inte testa tidigare. Såå irriterande men skönt endå för då håller jag mig ju till Bim :D

Skönt att du inte vakna upp o drömmen var sann då :D jag har vaknat två gånger inatt o varit tvungen o kissa, samma igår natt. Fruktansvärt irriterande :D men kanske positivt också hehe
Svar på tråden BIM november 2015