BIM november 2015
Grattis till alla plus!
Grattis till alla plus!
Tog tempen och hade min vanliga "36.8" så den kmr va stiga just när de e äl va? Typ under den där "24 timmar" ? Usch känns som jag frågar massa xD förlåt
Alltså visst är det lite roligt hur livet ändrar sig naturligt ibland :) Jag trodde aldrig att jag skulle tycka det är helt normalt att varje dag föra dagbok över kroppstemperatur, flytningar, mående och när-var-hur man hade sex :P
Tur jag fortfarande är på den nivån att jag håller det lite för mig själv, för min man skulle nog inte tycka det var lika charmigt ;)
Involverar ni era partners i allt? Har de koll på er ägglossning?
Imorgon är jag på bim + 5. Om man räknar med att jag brukar ha runt 30 dagars cykler. Tog test på bim +2 och bim + 4 (alltså idag) och det är tvärblankt. Fattar inte vad som händer. Mensen har varit någon dag sen lite då och då. Men har nästan aldrig kommit efter dag 30 i cykeln. Är snart på dag 35....
Nä, jag är inte säker på att jag har haft ägglossning. Har inte känt av den denna månaden. Men tänker ändå att jag i så fall inte har haft ägglossning tidigare cykler. Men mensen har ändå inte varit så sen...
Bim på söndag men fick en liten blödning idag. Var hos gyn för precis två veckor sedan och då hade ägget inte släppt så det känns lite tidigt eller så har lutealfasen blivit kortare. Första kuren med Pergo denna gång. Känns som det är rätt kört här denna gången
Ja. Eller mens. Vad helst bara inte behöva gå runt i ovisshet :((
Ja. Eller mens. Vad helst bara inte behöva gå runt i ovisshet :((
TROR JAG ÄR GRAVID!! Starkare streck idag på en sticka, fortfarande svagt men idag behöver jag inte vinkla i alla ljus och kanter som finns för att se det, utan det bara är där! Ska köpa CB senare idag och försöka få det bekräftat! Helt otroligt om det stämmer, första försöket på första barnet :)
Grattis till alla nya plus!
Sa, min dumma app sa at mig att jag inte skulle ha agglossning forran om en vecka men nar jag testat med AL sticka de senaste dagarna har jag bara vantat nan minut innan jag kollat (och darmed fatt blanka stickor). I morse tog jag ett test till och da var det tva streck, tydligt lika starka.
Jag har ocksa haft lite ont i nedre delan av ryggen igar och idag. Betyder det att jag missat AL eller finns det en chans om jag far till det ikvall? Min pojkvan ar sjuk nu med, sa han ar inte sa sugen pa att ligga, men hoppas att han kommer pa andra tankar ikvall. Vi har inte haft sex sen i sondags sa tror inte att det racker liksom. Vill INTE upptacka att jag missade AL helt och sen behova vanta en manad till.
Forlat for en massa gnall, for att sluta lite mer positivt ville jag bara saga GRATTIS till alla nya plus! Haller tummarna for alla har inne!
Grattis till alla nya pluss!! Själv fick jag positivt ÄL test idag så nu ska de mysas till oså håller jag tummarna för att detta är "min" månad <3
Tack.: ) Det var första månaden jag inte tagit ett test tidigare. Det var starkt men inte jättestark i dag.hade sen ägglossning