BIM november 2015
Hänger på här :) BIM 1-2 november, har lite små känningar som molvärk, lite spända bröst och väldigt bubblig i magen, men oklart om det är PMS eller gravidtecken...
Hänger på här :) BIM 1-2 november, har lite små känningar som molvärk, lite spända bröst och väldigt bubblig i magen, men oklart om det är PMS eller gravidtecken...
Kan man få metallsmak/blodsmak i munnen om man är gravid ? sitter på jobbet och tycker jag har metall ish smak i munnen trots att jag nyss ätit choklad?
6dagar kvar till bim nu för mig och bara 5 för dig! snart kan vi äntligen testa. ^^ jag är såå nojig hela tiden eftersom jag fick den där blödningen igår och jag har haft en stickande smärta på vänster sida i nedre delen av magen. Hoppas hoppas att det är nid och inte mensen.
Lol hon får nog börja vänja sig. det låter ju verkligen som att du är gravid. ^^ hoppas!
Jag har fortfarande lite blödning så det är nog mensen tyvärr.
Jag vet inte, jag brukar vara ganska punktlig men det känns verkligen så. Jag är sjukt ledsen och besviken. jag hoppas det känns bättre sen efter mensen så att vi kan försöka igen. Jag får hålla tummarna åt er så länge.
Jag vet inte, jag brukar vara ganska punktlig men det känns verkligen så. Jag är sjukt ledsen och besviken. jag hoppas det känns bättre sen efter mensen så att vi kan försöka igen. Jag får hålla tummarna åt er så länge.
Många verkar ju säga att man kan ha som mensvärk när man är gravid så än får du inte ge upp hoppet.