• Emmi0306

BIM november 2015

Ejoma skrev 2015-10-26 23:00:35 följande:

Ja kan nog stämma att imunförsvaret kan vara lite svagare när man är gravid. kroppen ger ju så mycket till det lilla knytet så inte helt omöjligt.

Haha, ja hon bara skratta åt mig och undra om det var såhär det skulle vara nu och framåt :D

Ja, jag hoppas att metall smaken försvinner, blir typ illamående av den haha

6dagar kvar till bim nu för mig och bara 5 för dig! snart kan vi äntligen testa. ^^ jag är såå nojig hela tiden eftersom jag fick den där blödningen igår och jag har haft en stickande smärta på vänster sida i nedre delen av magen. Hoppas hoppas att det är nid och inte mensen.

Lol hon får nog börja vänja sig. det låter ju verkligen som att du är gravid. ^^ hoppas!
  • Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-27 10:43:46 följande:

Ja och det kan lika gärna vara 5 veckor för det känns så långt kvar :( förstår de. Men har det inte kommit nå mer borde de ju onekligen va nid :)

Jag har fortfarande lite blödning så det är nog mensen tyvärr.
  • Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-27 17:00:08 följande:

Åh blä. Så mycket tidigare? :(

Jag vet inte, jag brukar vara ganska punktlig men det känns verkligen så. Jag är sjukt ledsen och besviken. jag hoppas det känns bättre sen efter mensen så att vi kan försöka igen. Jag får hålla tummarna åt er så länge.
  • Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-27 21:37:05 följande:

Tråkigt, jag fick dock också mens på första försöket :/ man blev så otroligt besviken men endå kändes de som att de va så självklart att det inte skulle gå på första

Ja, jag har också tänkt att det är självklart att det inte kommer gå på första men man hoppas ju ändå. Det är jobbigt att behöva stå ut med denna väntan en gång till men slutresultatet är ju helt klart värt det! <3 du får berätta sen när du har tagit testet hur det gick, jag hoppas verkligen att du får ett plus!
  • Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-28 17:26:24 följande:

Håller tummarna för dig åh, nästa månad har du ny chans :) <3 jag börjar få som mensvärk så känns som att de kanske blir nit denna gång också :)

Många verkar ju säga att man kan ha som mensvärk när man är gravid så än får du inte ge upp hoppet.
  • Emmi0306

Jag fick min mens tidigt och idag kom den igång ordentligt. Snacka om jag blev besviken. Nya tag senare i månaden.

Kan någon hjälpa mig att flytta min bim till den 23/11, första barnet, andra försöket.

• Emmi0306

Kan någon vänlig själ flytta mig på listan? Jag vet inte hur man gör. ><

bim 23/11, första barnet, andra försöket.

• Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-31 09:29:17 följande:

Mensen dök upp igår, så om de finns nån snäll själ som vill ändra bim till den 27e på mig? :)

Nej vad tråkigt! då får vi hoppas att det tar sig för båda i slutet av nov istället.
  • Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-11-01 01:03:53 följande:

Ja, och du som har "tur" och fått bim nästan en vecka tidigare nu :D

Ja, jag fattar ingenting. Min kropp känns jättekonstig, min mens är typ över, bara bruna flytningar nu men jag har fortfarande som mensvärk vilket är ovanligt för mig. Men jag har också varit dålig i magen så det kanske är därför jag har ont. Jag ska börja testa äl på tis/ons. Min cykel gick från 28-24 vilket är skumt, jag bytte app till natural cycle så jag hoppas att den är bättre. :-P
  • Emmi0306
    Körsbärsblomma skrev 2015-11-01 11:05:45 följande:

Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)

Ååh grattis!!
Svar på tråden BIM november 2015