• HCS

Ja torsdag el fredag! när ska du testa? Kul att ni var några som såg idag! Känns som att det ökat lite då. Men cb var så gott som blankt i dag ändå. Så spänd inför kommande dagar. Vill så gärna! Skulle ju haft i januari om det inte gått snett i somras..

Veli9090 skrev 2015-11-16 18:49:04 följande:

Jag ser på båda dina, vi har båda bim på fredag va? :)

• HCS

Trist! Styrkekramar

happylife skrev 2015-11-17 07:13:16 följande:

Plussade, men fick en försenad mens :(

Fick aldrig "gravid" på CB digital, men svaga plus på CB plus

Nya tag, försök nr 5..

• HCS
    Veli9090 skrev 2015-11-16 22:19:21 följande:

Jag ska försöka hålla mig till fredag faktiskt! Får se hur det går eftersom jag är en riktig testoman haha!! Ja jag löste det, så nu håller vi tummarna för att det blir starkare för dig! Man vill ju bara att veckan ska gå, vad tänker du testa med för test? Olika?

Duktig du är! Har några stickor som det får bli! Ett cb får se när jag tar det.
  • HCS

Ger upp för denna månad. CB blankt och har fått mensvärk.... Räknar jag efter äl smärtan som jag brukar så är jag på äl + 11. Bim är äl+12 så..

Lycka till alla ni som väntar på bim!

• HCS

Stort grattis till dig! :)

Miniflicka93 skrev 2015-11-17 14:59:20 följande:

Kan inte sluta gråta!! Plussade svagt på testlagret sprang till apoteket o köpte cb... Jag ska bli mamma!

• HCS

Har mått illa Hela dagen och tog detta efter att ha hållit mig i 4 timmar. Syns det här på fl? Ser i verkligheten. Men har ingen erfarenhet av dessa test. Någon som har? Nåt att lita på?

• HCS

Tack! Dagens cb var iaf inte blankt men förmodligen bara em spökskugga.äl+10 idag.

Veli9090 skrev 2015-11-17 22:47:36 följande:

Ge inte upp, än kan mycket hända :) håller tummarna för oss båda!

• HCS

Borde ju vara positivt. Ser på båda! Håller tummarna!

Fian88 skrev 2015-11-19 12:03:34 följande:

Snacka om förvirrande morgon! Tog ett test som inom ca 2-3 min visade ett blått streck men bara knappt halvvägs genom rutan (blev tydligare efter hand), tyckte det såg konstigt ut så tog det andra testet från samma förpackning och doppade i samma urin, blankt! Efter testtiden så skymtade jag ett blått streck men det ska man ju inte lita på. Ringde Clear Blue och hon tyckte jag skulle lita på det positiva testet, vågar inte det så ska ta nytt imorgon. Hon sa att eftersom testen läser från hcg 25 så KAN det vara så att man kan få två olika resultat om hcg ligger på tex 23-24, alltså att det ena testet kände av det men inte det andra. Så håll nu tummarna är ni snälla, hoppas så att det är det positiva som stämmer!!

• HCS

Nej va trist! :( Fick min igårkväll så vi ses i december tråden..

Fian88 skrev 2015-11-20 05:13:42 följande:

Falskt positivt, mensen kom inatt! Lycka till alla:)

• HCS

Tyvärr tycker jag det ser ut som min falska skugga jag fick igår. Det ska vara bredare mellan strecken på de nya från tl. MEN jag hoppas att jag har fel.. håller tummarna! Själv fick jag mens igårkväll.

Esirnus skrev 2015-11-20 03:47:00 följande:

2 dagar kvar till bim, ser ni? Är helt skakis :S hjälp, kan det verkligen vara något?..

Svar på tråden BIM november 2015