Jag vill inte längre bo i vidriga Sverige
Kan du flytande franska? Annars skulle jag avråda från Frankrike, och det tar tid innan man "kommer in" i samhället som inflyttad, räkna med att bli betraktad som den konstige invandraren.
Kan du flytande franska? Annars skulle jag avråda från Frankrike, och det tar tid innan man "kommer in" i samhället som inflyttad, räkna med att bli betraktad som den konstige invandraren.
Rasismen är också ganska utbredd i Frankrike, så räkna med att det kan bli tufft som muslim.
Irland
www.dailymail.co.uk/news/article-3205984/Horrified-Wetherspoon-customer-finds-racist-Lord-Kitchener-style-poster-pub-s-noticeboard-telling-Muslims-f-countries.html
www.telegraph.co.uk/news/religion/11410809/Sikh-lives-matter-in-Britain-too-whether-Sikh-or-Muslim-racists-dont-discriminate.html
www.theguardian.com/commentisfree/2015/oct/16/black-woman-anti-muslim-rant-british-racism-islamophobia
Skit i Frankrike, dom har också omvandlat landet till ett fett rövhål, jag skulle mer satsa på Kanada och hoppas att deras regeringsbyte inte kommer spola ner dom i samma avlopp som svetsarn har spolat ner sverige i.
Deras fördel är i alla fall att dom har Atlanten som vallgrav, inga motorbåtar anländer dit direkt.
Eventuellt, dom länder som håller sig flytande och kommer förbli så är öststaterna men språket är brutalt svårt.
Dessutom finns det välfärd i andra länder också. Please!!