Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Såna drömmar är jobbiga har också drömt sånt inte inför ivf dock men då får han skäll haha stackaren ;)
Har ul på fredag :)
Jag ogillar dom drömmarna starkt så hemskt!
Imorse vaknade jag med illamående och magont, lite dålig i magen..
Gick till jobb men blev tvungen att gå hem :( har fortfarande ont i magen o känner av illamående, "hoppas" och tror att de är Menopuren som spökar. Rädd att jag åkt på nån magsjuka, inte bra nu när jag imon skall göra ul..
Nån annan som råkat ut för detta?
Har inte kräkts och inte varit på toa så magsjuka är de nog inte.
Nu när jag läste fass så stod de att man skulle kontakta sjukvården om man fick några biverkningar, får ta detta med gyntanten imon och hoppas jag är piggare..
Nickasworld.blogg.se
Hej tjejer! Blev lite nere igår så har inte orkat kika in idag. Varför ska jag alltid tänka det värsta. I alla fall så ringde de från kliniken för en stund sen. 3 av 4 ägg är befruktade. Det känns toppen. Nu hoppas jag bara det ser bra ut ändra fram till kl 13 imorgon. Bara jag får tillbaka ett så är jag/vi världens lyckligaste imorgon!
Tack för allt pepp och tummar som ni håller! Så glad för stödet här inne <3
Håller tummarna för alla ruvare och förstår att alla symtom känns av till tusen. Kommer bli likadan om vi kommer dit. Hoppas ni får ägg till frysen också <3
Hur länge blödde ni efter ÄP? Blöder fortfarande lite rött, mer när jag går på toa då är det färskt i toan. BM som ringde idag trodde inte det var någon fara, troligen ett kärl som är punkterat. Men att de kollar imorgon
Då är jag för troligen första gången ruvare på ett embryo :) Åhh vi är så glada! De övriga 2 odlas nu vidare men det var ingen toppkvalité på dem som lät det som så får väl se. Ska försöka leva i nuet och hoppas på det bästa :)
Tack för alla tummar ni hållt <3
Kram
Vilken förmiddag..
Va och kollade äggblåsorna 8 st på höger och 3 på vänster och några som vi hoppas ska växa till :)
Hade även bokat tid på gyn på sjukhuset för att ta blodprover för missfallsutredning så lite stress att hinna dit, där fick vi vänta i 45 minuter "suck" blev lite sur efter 35 minuter och sa till i kassan, till slut fick vi komma in, sköterskan förstod att vi inte va så glada och bad om ursäkt flera gånger.
Efter proverna blev de Apoteket för att hämta ut mer Menopur, då va den slut!! Som tur va fanns de ett paket kvar på ett annat apotek så de va bara att stressa dit o hämta ut.
Va hemma efter 11..tur i oturen att jag bestämt att vara hemma idag oxå då jag fortfarande har ont i magen,annars skulle jag stressat ner till jobb för å jobba i 2 timmar.
Väntat hela dan på att Carlanderska ska höra av sej typ 14:15 ringer dom o vill ha ett ul på måndag...då gyntanten gått för dagen får jag chansa o åka in på morgonen, vilket inte gjorde min chef speciellt glad :(