dorada skrev 2015-10-30 09:26:39 följande:
Har inte hunnit läsa igenom de senaste 70 kommentarerna men ka. Ju berätta iallafall sphär. Jag är mycket medveten om att han skall fostrat, uppfostras osv, hela köret. Jag har meddelat dagispersonal att jag är okej med typ allt eftersom jag vet hur han kan bli. Blåmärken på hans armar är inget jag kommer att förhöra dem om eftersom ett blåmärke på hobom kan betyda fem på personalen. Tog upp allt detta med personalen och sade att tyvärr är det inte ok för min del att han kastas ut mera. Måste finnas andra lösningar. Jag har erbjudit dem otaliga ggr att jag kan be barn.psyk komma och "undervusa" dagispersonalen i olika metode och system de kan prova men de har avböjt och sagt de har allt under kontroll. Har de det?
Och ja, man skall ha tydliga regler, om ni menar hprd med det så håller jag absolut med. Daltar verkligen inte med sonen. Klara tydliga regler förenklar vardagen.
Egentligen borde ju jag skriva ner hela hela historien ang skitungen min ;) för att alla skall förstå hela sammanhanget, men tyvärr gjirde jag ju inte det nu. Sonen hade sitt utbrott iaf borta från alla andra barn, utagerade på en personal. 2 andra ur personalen satt på kaffe, kom utrusande från kafferummet, nappar tag i ungen och kastar ut ensam. Inte ok för mej och får inte hända igen. Tycker inte jag sätter orimliga krav eftersom detta är enda kravet jag nånsin satt angående hur han hanteras, behandlas osv. Är det att vara en omöjlig förälder?
Oh nej, det låter iaf som att du har viss koll. Men jag bara tänker att din son verkligen borde ha en personal som är vid hans sida varje minut av dagen förutom lunch o toa o rast. Och då får någon annan ta över. Det viktigaste är att de andra barnen skyddas från hans utbrott.