Tanja88 skrev 2016-02-14 18:30:30 följande:
Det är i tablettform! Har flera kvar som jag kan skicka till dig om du vill? Om ni inte redan börjat er behandling :)?
Har kört kort protokoll alla gånger :) första gången fick jag ut 7 ägg (alla blev befruktade) återförde 1 efter 2 dagar & sedan odlades 4 el 5 men inget klarade sig.
Andra gången fick jag ut 15 ägg varav bara 12 var mogna, 9 blev befruktade & 1 återfördes två dagar efter , 6 stycken odlades & även den gången klarade ingen sig.
Denna fick vi ut 16 ägg , tror de var 12-13 som var mogna , återförde 1 efter två dagar. Sedan odlades ett par men som heller ej klarade sig!
Men det räcker med ETT guldägg bevisligen :))))
En av mina närmsta vänner har också gjort ivf & hon är en sådan solskenshistoria , ett ägg klarade sig & det återfördes & hon blev på smällen vid första gången ! Så tappa ej hoppet :)
Några andra frågor :)? KRAAAAAAM
Intresserad av den där gelén, undrar som JOLI ovan. Så berätta gärna mer om det
Vi har inte satt igång än, väntar på mens i slutet av månaden. Sen kör vi alltid långt protokoll, så ska gå 19 dagar efter mens innan man får börja på sprayen också. Så tar lång tid. Inte säkert att vi får börja på denna cykel heller, men hoppas.
Fint att höra din historia. Trots många ägg så har det ju varit svårt ändå. Det bevisar ju ännu mer att det är ett lotteri. Jag får ju väldigt få ägg, så därför känns chanserna så små och det känns extra jobbigt av den anledningen. Men som du säger, det behövs bara ett guldägg. Jag hoppas att vi får det nästa gång.