BIM-DECEMBER
Fick mensen igår :( 4dagar sen
BIM 1/12
Andra försöket. Första barnet
Fick mensen igår :( 4dagar sen
BIM 1/12
Andra försöket. Första barnet
Jag har nog ÄL runt den 16e så vi kör på 11-18 och hoppas på det bästa.
Ni tjejer som är här inne ska ni köra på äl tester, temps innan äl eller bara köra på utan att tänka och pricka in rätt?
Min mens va lite sen för första gången i mitt liv sist. Så ÄL blev förskjuten också, borde haft den igår men det är idag jag har känningar. Vi har "myst" 5dagar nu så hoppas hoppas
Igår fick jag veta att ännu en vän är gravid. Jätte kul men jag blir bara frustrerad och avundsjuk. Känner ju absolut lycka för alla vänner men jag vill också så gärna.
Har ÄL smärta men inga flytningar. Hoppas hoppas nu ändå.
Bim -6 idag..tycker att jag är trött, frusen, hungrig...samt att det drar lite i äggstockarna. Men man är väl skengravid hehe..ska testa med känsligt test imorrn.
God morgon! BIM -5 Testade nyss. Tolkar det som neg.
Men nyfiken som man är står jag och vrider testet i olika vinklar och ljus. Tar kort och lägger på olika filter och då tycker mig se ett sträck. Men som sagt det ÄR inget färgat sträck som syns egentligen. Får vänta och se. Så spännande.
Någon som har känningar så här nära BIM? Vad och hur? (Skengravid eller ej ) skriv gärna hur långt till BIM med.
Jag kan känna av molande i nedre delen av magen, känsliga bröst, trög mage, gråtmild. Känns fö som att jag inte alls är gravid
BIM -7
Testade nu på morgonen, trodde inte mina ögon, svagt rosa sträck, ropade på sambon att komma och hjälpa mig med en sak, när han kom in så sa jag att jag behöver hjälp med att titta på ett sträck. Han sa att han såg inget sträck. Men sen såg han och då hoppade jag av lycka. Han sa att vi ska vänta till nån dag så det blir starkare innan vi tror nått, så vi inte blir ledsna sen. Han är klok på det sätter men jag känner mig anurlunda och tror bestämt att nu har det hänt.
BIM -2
Har billiga stickor som mäter 25. Det står att man skall mäta på BIM
Asså vågar inte tro riktigt än. Men sträcket är kvar nu två timmar efter :)
Jag har väl mått som förra månaden, fast inte riktigt så många symtomet denna gången. Förra månaden kände jag efter mycket och det sket sig. Nu har jag haft migrän, ömma bröstvårtor från BIM -4 typ och svag mensvärk som håller i ca 30minuter åt gången. Annars brukar jag ha konstant mensvärk i 4dagar innan mens.
Åh att jag inte gjort såhär tidigare. Digitaltest!
Då behöver man inte stå och gissa
Kram på er alla!