BIM-DECEMBER
Hej på er min mens kom idag. Det är första barnet och 4:e försöket har bim 5/12 om någon vill lägga till mig.
Hej på er min mens kom idag. Det är första barnet och 4:e försöket har bim 5/12 om någon vill lägga till mig.
Ni tjejer som är här inne ska ni köra på äl tester, temps innan äl eller bara köra på utan att tänka och pricka in rätt?
Jag ska köra med ägglossningstester för första gången nu. Provar clarblues variant, första testet gjordes nu på morgonen (ingen glad gubbe idag). Hur tänker du göra?
Mensen var i 3 dagar så nu får man se fram emot äl.. Så kanske man kan få en fin julklapp
Nu blir det lång väntan äl är slut för denna gången väntan på bim nu då..
Samma här!!!
Ja vi har myst varannan och nu i helgen varje dag. Hoppas att det räcker! Borde ha bim runt 6/12 du då?
Va roligt att fler har bim ca 6/12 :) tror jag har haft äl inatt eller idag molar fortfarande lite i tjejmagen men flytningarna är mindre nu tycker jag.
Så svårt och veta känner knte av min äl som en del gör.. Då svårt och veta när det sker.
Nu är det en lång väntan till bim..
Nu är de bara och vänta o se :)
Oh ja! En hel vetenskap! Jag har ingen aning om jag haft äl ens. Haha men jag tror det. Enligt app idag, men jag gissar att de var i fredags eller lördags. Så vi fortsätter att ligga varannan dag minst fram tills bim, så vet jag att vi inte missat den iaf
Ni kan stryka mig från listan mensen kom igår som planerat tyvärr så ingen julklapp hos oss denna månaden.. Lycka till alla.. Kramar