Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

BIM-DECEMBER

Hej på er min mens kom idag. Det är första barnet och 4:e försöket har bim 5/12 om någon vill lägga till mig.

• Kissekatten2014

Ni tjejer som är här inne ska ni köra på äl tester, temps innan äl eller bara köra på utan att tänka och pricka in rätt?

• Kissekatten2014
    eid skrev 2015-11-09 06:52:53 följande:

Jag ska köra med ägglossningstester för första gången nu. Provar clarblues variant, första testet gjordes nu på morgonen (ingen glad gubbe idag). Hur tänker du göra? 

Jag tempar med Nc, tänkte köra utan äl tester denna månaden och bara ha sex när man känner för det.. Ska inte stressa upp mig blir bara så fel då och då blir det inga bebisar..
  • Kissekatten2014
    Cfmilla skrev 2015-11-22 17:17:28 följande:

Samma här!!!

Har blivit lys varannan dag sen min mens sluta se om det kan ge någon lycka... När har du bim?
  • Kissekatten2014
    Cfmilla skrev 2015-11-22 18:11:36 följande:

Ja vi har myst varannan och nu i helgen varje dag. Hoppas att det räcker! Borde ha bim runt 6/12 du då?

Har bim 5-6/12 vet inte riktigt säkert när ägget släppte lite svårt och veta det..
  • Kissekatten2014
    smulis85 skrev 2015-11-22 18:45:58 följande:

Va roligt att fler har bim ca 6/12 :) tror jag har haft äl inatt eller idag molar fortfarande lite i tjejmagen men flytningarna är mindre nu tycker jag.

Så svårt och veta känner knte av min äl som en del gör.. Då svårt och veta när det sker.

Nu är det en lång väntan till bim..

Nu är de bara och vänta o se :)

• Kissekatten2014
    Cfmilla skrev 2015-11-22 22:37:03 följande:

Oh ja! En hel vetenskap! Jag har ingen aning om jag haft äl ens. Haha men jag tror det. Enligt app idag, men jag gissar att de var i fredags eller lördags. Så vi fortsätter att ligga varannan dag minst fram tills bim, så vet jag att vi inte missat den iaf

Enligt appen jag har så hade jag äl i lördags ja ja vi får se hur långt det räcker. Försöker inte tänka på det så mycket utan leva på som vanligt som man gjorde innan man planera nu ska vi skaffa barn.. Har bim 5/12 och ska inte testa innan tänkte jag..
  • Kissekatten2014

Ni kan stryka mig från listan mensen kom igår som planerat tyvärr så ingen julklapp hos oss denna månaden.. Lycka till alla.. Kramar

Svar på tråden BIM-DECEMBER