BIM-DECEMBER
Hoppar in här, inget plus så väntar in mensen. Ungefärligt Bim datum bli 13 december. Hoppas december är min tur månad.
Hoppar in här, inget plus så väntar in mensen. Ungefärligt Bim datum bli 13 december. Hoppas december är min tur månad.
Då börjar det närma sig äl, äl sker någon gång fre-sön nu i veckan:) bäst att köra igång haha..
Haft molnade värk nu runt 3 i natt tempen sjönk ytligare 0.2 grader kan de vara ägget som släppte? Nu ska jag jobba sen när jag kommer hem får barnen titta på film så mamma o pappa kan ha kul för i kväll kan de ju vara försent.
Kan någon lägga in mina uppgifter i listan? Mammabertil står på 13/12
4:e barnet 8de försöket
Äl i går ev i förrgår, vi sexa i lördags kväll/natt tror vi pricka in rätt bra denna månad. Och helt sjukt så fick jag känslan i kroppen att ägget är befruktat haha.. Har inte fått så innan.
Sen får vi se om ägget fäster eller ej, brukar känna det isåfall:)
Grattis alla ni som fått ett pluss:)
Ni som är nerstämda över att det tar lång tid, livet kan vara orättvist men antagligen av en anledning. Tänk så här, allt sker av en anledning antagligen så väntar kroppen tills den rätta kommer:)
Mitt första barn börja när jag var nyfyllda 21 min första prinsessa kom när jag var 23 så det kan ta tid:)
2:an tog 4 försök
3:an tog 1 försök
Och nu är man inte på 8/9 försöket med 4:an
Kan de vara sant? I morse var de blankt men nu med kvälls urin. Strecket kom efter 3-4 min. Svårt att få med på bild ännu, men de syns även när man riktar det mot en lampa. Hoppas verkligen detta är sant och att det kan gå vägen denna gång! Är på Bim -7 eller -6
Tecken:
I dag trötthet o lätt illamående
Tempen har hoppat hela tiden från några dagar efter äl.
I morgonbitti med morgonurin ska vi verkligen se om de är sant.
OBS bild Redigerad
Ja gårdagens svaga plus på kvällen har blivet starkare idag:) jag tror på det:) fy är så glad. Testa plus på Bim - 7, 6 december Bim 13 december :) tjoho nu håller jag tummarna att det lilla fröt stannar...
Tack alla:)
Ja testa possitivt tidigt, men har alltid gjort det.
Med ettan -5 tvåan -6 och trean -5 så kan ju vara så att äl var en dag tidigare så plussa på -6:) glad!
Ja de stämmer:)
Grattis alltså plus du en vecka innan bim? Om jag förstår ditt inlägg. Gud så tur du har isf att plus så tidigt. Själv har jag bim 15 men hoppas kunna plussa på fredag morgon eller söndag morgon.
Gravidkollen:)
Vad hade du för grav test?
Gravidkollen är skit! Se bilden tester jag tig samtidigt på Bim -4
Men om de var en nidblödning tog det alltså 9 dagar för ägget att fästa?! Är inte de för lång tid???
Jag är så arg på gravidkollens tester som luras!!! Sen äl + 7 har jag tagit 5 tester, 2 med svagt svagt sträck från samma urin och 3 negativa. Blir ju besatt när de visar positivt först
Antagligen så har du haft äl någon gång mellan gårdagens test och dagens. För tempen brukar ju sjunka vid äl:)
Jag behöver er experthjälp! Har googlat men tycker inte att jag hittar bra svar..
Jag bör ha ägglossning imorgon eller på onsdag enligt Natural Cycles (har kört det i över ett år så den borde väl ha någorlunda koll nu) och jag har i några dagar haft känningar i äggstocksområdet och i "tjejmagen" + att jag har ÄL-flytningar och tempen har sjunkit drastiskt idag. Jag började med ÄL-tester för 4 dagar sedan. Första dagen kom inget streck alls (förutom kontrollstrecket såklart), andra dagen syntes det svagt streck. Tredje dagen lite starkare och igår väldigt starkt, men inte lika starkt som kontrollstrecket så då är det ju negativt? Tänkte att idag kanske det är ännu starkare eftersom jag ändå sett någon form av stegring men idag är det supersvagt igen, knappt synligt! Jag har bara testat på eftermiddagarna som man ska.. Vad kan det bero på? Har jag ingen ÄL eller kan stegringen betyda att jag hade/har/ska ha det trots att testet är negativt?
:( :(