• Ang82

BIM-DECEMBER

Hej! Hoppar in här då mensen kom igår =( Bim 8/12 1:a barnet & 9:e försöket.

• Ang82

Har under dessa månaders försök haft alla möjliga symtom men som inte varit något. Det mesta former av värk i magen, så jag har minskat på letandet av symtom.

Men nu i 2 nätter på jobbet så har det varit annorlunda. Som kramp/träningsvärk i hela nedre magen. Som en hand rakt över magen, håller i sig några minuter bara. Jag har inte tränat eller gjort något annorlunda. I fredags fick jag sätta mig på huk gick inte att stå upp, sen kom det några mindre till och inatt i två omgångar. I fredags var jag på äl+10.

Någon som känner igen det?

• Ang82
    Ang82 skrev 2015-12-06 17:58:27 följande:

Har under dessa månaders försök haft alla möjliga symtom men som inte varit något. Det mesta former av värk i magen, så jag har minskat på letandet av symtom.

Men nu i 2 nätter på jobbet så har det varit annorlunda. Som kramp/träningsvärk i hela nedre magen. Som en hand rakt över magen, håller i sig några minuter bara. Jag har inte tränat eller gjort något annorlunda. I fredags fick jag sätta mig på huk gick inte att stå upp, sen kom det några mindre till och inatt i två omgångar. I fredags var jag på äl+10.

Någon som känner igen det?

Ingen??
  • Ang82
    Lilla Luna skrev 2015-12-07 17:51:28 följande:

Jag har haft liknande denna månad. Innan mensen kom igång efter p-piller hade jag hemska magkramper. Antog att de höll i sig nu också men de kommer så sällan och är inte lika intensiva som då. Är mer som du beskriver, kan komma någon intensiv ibland. Hade en sån häromdagen. Kändes mindre roligt då jag var utomlands.

Undra vad det är? molvärk, hugg och konstiga drag har jag vissa månader så har haft många förhoppningar om plus men icke. bim imorgon och just nu känns det som om mensen är på g :(
  • Ang82

Mensen kom som en klocka igår :( Känner mig så tom och besviken, 9:e försöket åt helvete! Lite sömn inatt pgr av värken :( Nästa äl så jobbar jag för fullt, så får se om vi kan få till då. Men hoppet finns iallafall. Lycka till ni som väntar på bim!

Svar på tråden BIM-DECEMBER