BIM-DECEMBER
Hej!! Äntligen hittade jag rätt tråd.
Vill gärna också vara med här :)
Min BIM är 10/12 och det är tredje försöket! Hoppas hoppas!! Bästa julklappen!
Hej!! Äntligen hittade jag rätt tråd.
Vill gärna också vara med här :)
Min BIM är 10/12 och det är tredje försöket! Hoppas hoppas!! Bästa julklappen!
Tredje försöket för oss med och bim 10/12! När har du äl? :)
Nu är jag också inne i min fertila vecka, hoppas hoppas att det inte kommer någon mens sen, orkar inte försöka och få symptom på påhitt och sen börja om igen!
Heja oss alla!
Jag tror jag hade min äl måndag-tisdag ungefär. Men min sambo är sjuk nu så inte kunnat mysa mer än fredagen och söndagen innan..Så får nog kanske inse att det inte blir någon julbebis här :/
Jag har en liten fundering..hur långt innan Bim kan man ta grav. test?
Tror inte att det är något nu med än i tankarna, men lite skönt att veta :)
Räkna från äl istället. Som tidigast kan man plussa på äl+9 ca, säkrast är att vänta till äl+12-14. Eftersom lutealfasen (tiden mellan äl i bim) varierar hos alla så är det bättre att räkna så. En som har en lutealfas på 9 dagar kan omöjligt få plus på bim-5 medan någon som har en lutealfas på 16 dagar kan. Förstår du hur jag menar?:)
Jag fick ju som tidigare nämnt tyvärr mens idag och negativt på graviditetstestet. Dock så är min mens väldigt tunn, klarröd och vattnig. Jag har försökt googla men hittar inget bra svar där gravtest samtidigt visat negativt. Istället verkar de flesta som fått sådan mens varit gravida eller i alla fall misstänkt det. Hur kommer det sig att mensen blir sådan och precis nu när jag haft en massa graviditetssymptom och trott att jag varit gravid? Varför kan den inte bara vara som vanligt så att jag kan anta att det är vanlig mens? :P
Jag fick besök av tant röd idag...så det blev ingen december-bulle för mig..
Får hoppas på att 2016 behandlar mig bättre!
Lycka till alla andra :)