BIM-DECEMBER
Är gärna med i denna tråd. Vi försöker få ett andra barn, nu på 4e försöket. Har förväntad bim den 8/12. Använder mig av natural cycles och ska även prova äl-test denna gång. Spännande med dessa trådar :)
Är gärna med i denna tråd. Vi försöker få ett andra barn, nu på 4e försöket. Har förväntad bim den 8/12. Använder mig av natural cycles och ska även prova äl-test denna gång. Spännande med dessa trådar :)
Fick positivt utslag på ÄL-test igår. Så nu är det bara att hoppas :)
Förresten BIM dagen är framflyttad till dem 5/12 nu ????
Hade från början bim den 5/12 enligt appen. Men nu har den ändrat sig till 4/12 (natural cycles). De symtom jag känner eller inbillar mig är till viss del illamående på morgonen. Även som ett tryck över bäckenet/höfter. Har från och till vita krämiga flytningar :O Vad tror ni om detta? Men det som talar för att det är inbillning är att tappen flyttat sig något lägre. I mitt fall brukar det vanligtvis tyda på att mensen är på gång :/
Tror jag ska våga köpa mig ett graviditetstest idag. Tempen håller sig fortfarande högt. Men samtidigt blir man så himla besviken om det skulle vara negativt. Vilket märke är bäst?
Gjorde ett test nu. Tyckte mig skymta något men väldigt svagt. Även mannen tyckte sig se något. Vet inte om det det var hjärnspöken... Men får ta på morgonurin imorgon. Än har vi inte gett upp hoppet :)
Bara spökstreck för min del. Idag kom mensen med besked. Både ledsamt och skönt. Ledsamt att det ej är någon bebis på väg. Skönt att inte behöva vänta och inte inte veta. Ny bim i januari så tack för mig i den här tråden. Lycka till ni andra och grattis till er som plussat! :)