• johannajw

BIM-DECEMBER

Längtar88 skrev 2015-11-18 08:08:55 följande:

Får jag vara med här? :)

Fick precis tokmens och surar. Men får fokusera på december istället och tänka att jag hinner äta folsyra lite längre <3

En liten undran, eftersom spermier kan överleva upp till 5 dagar, och vi har sex nästan dagligen (är väl en eller två dagar i veckan vi "missar") behöver jag köpa Äl stickor eller räcker de att hålla koll på mensen då?

Personligen tycker jag att det räcker med att hålla koll på mensen om man har sex ofta, då sparar man pengar också ;)
  • johannajw
    Längtar88 skrev 2015-11-18 10:24:10 följande:

Lite så jag tänker med, men är lite ny på de här med att aktivt försöka och en helt ny värld har öppnats! :) Precis börjat tempa med men tar nog ett tag innan jag fattar mönstret :p

Jag är helt ny också ;) sitter och väntar på att min "första" riktigt mens ska komma efter ppiller stopp. Skulle ha kommit idag, men inget händer. Tog ett gravtest imorse, men där va det en fet minus. ;P
  • johannajw
    nepe skrev 2015-11-21 16:57:18 följande:

Puffar lite..

Jag har faktiskt ingen aning, men det jag tror är att allt blir uppskjutet? :)
  • johannajw
    Malin 845 skrev 2015-11-21 15:14:18 följande:

Hejsan! :). Ny i denna tråden. Äl var antagligen igår, så blir det då 14 dagar till bim? :) i så fall 4/12 :)

Om du pricka in rätt så är det 14 dagar till bim :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER