• Trucker89

BIM-DECEMBER

Hoppar också in här.

Slutade med piller då "mensen" kom i början på månaden. Ätit piller i 10 år och innan de hade jag aldrig regelbunden mens så vet inte alls hur de är nu. Men om allt är som de ska så har jag BIM 5/12. Kändes iaf som om jag hade ÄL igår och vi har haft regelbundet mys sen förra fredagen. :)

Är första försöket med 1a barnet. Är väldigt medveten om att chanserna är små för att plussa i december men man kan ju inte låta bli att hoppas. :)

• Trucker89

Känner mig väldigt förvirrad. Jag borde ha haft äl typ 14/11 och vi hade sex varje dag runt de datumet. Vart helt säker på att jag hade äl då pga mollande värk å så. Har bim 5/12. Men igår kväll började jag känna värk i typ livmodern och de kommer å går ännu idag. Vad nu detta? Aldrig kännt något sådant här innan :/

• Trucker89
    mkess skrev 2015-11-27 08:55:29 följande:

Men hade du äl den 14:e så borde du väl ha bim runt den 28:e? Så kan både vara mensvärk eller växtvärk från en graviditet du känner!

Nej vad svsmmlar jag.. 17 nov skulle äl vara. Fast då borde jag ju ha bim 1 dec. Undra hur jag nu räknat? Ja.. kanske får man hoppas lite då. Fått ökade flytningar också. Eller så är de något annat. Alltid haft problem med flytningar då jag ätit piller. Hur tidigt brukar ni göra test? :)
  • Trucker89
    mkess skrev 2015-11-27 09:56:19 följande:

Haha! Då lät det bättre! Ökade flytningar brukar jag ha när jag är gravid så tycker det låter som ett bra tecken. Jag har fått plus äl+9 som tidigast men skulle nog ändå rekommendera att vänta till bim för att undvika besvikelse.

Får försöka va tålmodig en kusin föddes förra veckan å en kusin är beräknad i februari. Skulle vara kul om vi också skulle få.
  • Trucker89

Mensen sen en vecka och efter två negativa test så verkar mensen vara på ingång. Kanske så att jag har en lite längre cykel än vanligt.

Men stort grattis till alla er andra som redan plussat och lycka till :)

Svar på tråden BIM-DECEMBER