• Malin 845

BIM-DECEMBER

Hejsan! :). Ny i denna tråden. Äl var antagligen igår, så blir det då 14 dagar till bim? :) i så fall 4/12 :)

• Malin 845
    johannajw skrev 2015-11-21 17:07:16 följande:
    Om du pricka in rätt så är det 14 dagar till bim :)
    Får se vad apparna visar :). När NC har satt ut äl så ska jag säga till :) om jag då kan bli tillagd i listan med :)
  • Malin 845
    mkess skrev 2015-11-27 17:15:57 följande:
    Också äl+7 här! Om du vanligtvis brukar känna en massa och inte känner någonting nu så är det nog ett gott tecken! Jag har en massa flytningar, stickiga bröst och är hungrig som en tonårspojk, men har varit gravid så mycket detta år att jag inte riktigt kommer ihåg vad som är pms och vad som är gravsymptom. När ska du testa?
    Hoppar in med en fråga ang detta. Om man inte känner något är man gravid då? Är äl+6 och det molnar jättemycket samt att brösten ömmar (kan dock vara progresteronet). Är det så att har man inga symptom så är det bra?
  • Malin 845

Mitt bim är egentligen på lördag, men tant röd kom i morse.. :/ så ni kan ta bort mig från listan :(.

• Malin 845
    pannkakan87 skrev 2015-12-02 10:42:08 följande:
    Fick också min mens idag en dag för tidigt, har du inte ett nytt bim nu i december då? :) Kram!
    Jo det har jag ju men då min mens är ganska oregelbunden så kan den likaväl vara i januari ;). Men ska ta munkpeppar och rosenrot och se om jag kan få tidigare äl, fick på dag 35 förra cykeln :). Får jag samma äl nu så blir det i januari :P.
Svar på tråden BIM-DECEMBER