• Vinja

BIM-DECEMBER

Jag hoppar in har jag med! BIM 19e December, femte forsoket - forsta barnet.

Fick mens i Lordags pa BIM, sa besviken! Var ledsen ett par dagar, eller ja besviken mer faktiskt, men sen sa intalade jag mig sjalv att sluta gnalla, fyra forsok ar ju ingenting mot vad vissa fatt utsta och hittills har jag ju haft riktig tur med AL alla manader sen Augusti.

Nu haller jag tummarna for mig sjalv och alla andra har inne att vi far den basta julklappen nansin, ett plus pa stickan!

• Vinja
    pannkakan87 skrev 2015-11-24 08:10:25 följande:
    Välkomna alla nya! När ni uppdaterar bim-listan så måste ni ta med alla nya som tillkommit sedan listan blev uppdaterad sist.. Annars faller väldigt många bort. Det är också viktigt att uppdatera den senaste listan och inte ta någon som är äldre - då faller andra bort. Nu har jag uppdaterat listan med alla som fallit bort vid de senaste uppdateringarna och även lagt till alla nya. Kolla över så att ni är med. :)

Nu hoppas vi på många plus i december Solig
    Tack for att du la till mig pa listan! :)
  • Vinja

AL ar pa ingang for mig, ska vara pa Lordag enligt min app och den brukar stamma ganska bra. Har dock redan fatt AL-kanningar (lite ryggont och vattniga flytningar). Enligt appen borjade min "fertile period" i Mandags sa det blev mys bade da och igar. Ska forsoka fa till det varje dag denna vecka for att vara pa den sakra sidan. Tog ett AL test igar och fick ett svagt streck vilket jag tar som ett tecken pa att AL ar pa vag.

Jag har dock en kompis som ska bo hos mig fre-son, men det hon inte vet pagar i sovrummet tar hon inte skada av, haha!

• Vinja

Hej alla!

Har varit borta fran den har traden ett tag sa vet inte riktigt vem som har plussat sen sist jag laste, men GRATTIS TILL ER! Solig

Jag har BIM pa Lordag men tankte testa pa torsdag eftersom jag ska pa julfest med jobbet da. Kanner for forsta gangen sen jag borjade prova att bli gravid, "riktiga" graviditetssymptom.

Den senaste dagarna (drygt en vecka) har jag matt lite illa pa morgnarna och sen haft sk "dizzy spells" (alltsa det kanns som man ska svimma) men bara korta stunder (och aldrig sa illa att jag HAR svimmat). Det illamaendet har bara blivit starkare och starkare men det kommer och gar lite, i borjan var det dock sa svagt att jag trodde att jag inbillade mig. Igar trodde jag att det berodde pa att jag var hungrig, men det pagick hela dagen. T om nar jag satt i soffan pa kvallen (efter att atit normalt mycket, nyttig middag) kande jag mig yr till och fran. I morse var det starkare an vanligt men nu kanner jag mig battre igen.
    Mina brost har aven borjat ila till och fran pa ett sett de inte brukar gora annars (som jag vet att manga andra kan fa innan mens)

Man vill ju inte fa upp forhoppningarna for mycket, men eftersom jag aldrig kant sa har innan mens forut sa ar det ju klart att man borjar hoppas i smyg...

Nan annan som haft liknande symptom?

• Vinja
    Fialotta50 skrev 2015-12-14 12:53:13 följande:

Jag plussade precis på bim+2 ????

Lycka till alla ni andra ????

Grattis!
  • Vinja

Grattis till dagens nya plus! Sa roligt att lasa om!

Sjalv mar jag fortfarande illa, till och fran, men i morse (runt kl 10.00) kraktes jag faktiskt. Har nog ALDRIG varit sa glad over att krakas, haha! Har ju bestamt att testa pa Torsdag och det kanns som om tiden SNIGLAR sig fram :(

Vill testa idag, fast jag bara ar pa BIM-4. Kanner mig dock gravid. Det ar en helt ny kansla som jag aldrig upplevt tidigare och om det visar sig att jag inte ar gravid kommer haf nog faktiskt bli mer forvanad an besviken.

Nagon mer som har BIM i helgen?

• Vinja

Forresten, ar det nan annan har inne som brukar kolla pa "pregnancy announcements" pa youtube? Finns jattemanga ihopklippta hemmafilmer med folk som berattar for familj etc att dom vantar barn, det ar SA beroendeframkallande!

Har varit sa gratmild den senaste tiden att jag har gratit floder medan jag kollat pa dessa videos. En gang kom min pojkvan in i rummet och blev jatteorolig for att han trodde att det hade hant nagot, haha!

• Vinja
    Binta 076 skrev 2015-12-17 14:03:25 följande:

efter fyra långa är ...ÄNTLIGEN!!!!

GRATTIS!!
  • Vinja

Hej allihopa!

Jag behover lite hjalp att tolka "tecknen"...Sa i lite drygt en veckas tid har jag matt daligt, alltsa kant mig aksjuk till och fran. Det borjade sa smatt pa morgnarna men sen vaxte sig starkare under forra helgen och den har veckan, harom dagen kraktes jag t om. Dock har illamaendet borja avta redan, har kant mig lite snurrig idag, men det ar ytterst lite.

Sen har jag aven (ACKELVARNING) vita kramiga flytningar. Dom kommer inte ut pa trosan, men om jag (ACKELVARNING IGEN) stoppar in ett finger sa ar det vitt pa det. Insidan av min "downstairs" ar ocksa valdigt svullen typ (men inte sa att det gor ont eller sa.)
    Sen har jag aven haft valdigt omma brost, men det har ocksa avtagit och dom ar nastan tillbaka som vanligt. BIM ar pa lordag men jag tog ett test i morse (testa tidigt, mater fran 10 Ul) och det var TOKBLANKT, inte ens ett litet spokstrack...

KAN det vara sa att man far sa mycket symptom fast man ar laghormonare och att jag ar gravid men inte kommer fa ett positivt test pa lange

ELLER ska jag vanta in mensen (som da kanske ar en "kemisk graviditet")?

Ja vanta far jag ju gora oavsett men det ar ju sa JOBBIGT, behover hjalp!

Svar på tråden BIM-DECEMBER