GästenT skrev 2015-11-26 12:43:09 följande:
Jag håller tummarna för att du har rätt och ska passa på åh mysa idag! :) jag hade ingen förra månaden så jag var lite orolig för att inte få någon den här heller. :O
Jag tycker tempen tyder på att du har det idag, men man vet ju aldrig. Jag tycker i alla fall att NC är överlägsen, jag har testat FF och stickor osv men nu kör jag bara NC och skulle aldrig byta! =)
GästenT skrev 2015-11-26 14:49:25 följande:
Haha. Ja! Hur känsligt är det egentligen med tider? Har testat vid 07 varje dag, en dag 08, ibland 07.30, 07.00, 06.30. Är det såpass känsligt att den studsar såpass av 1timme? :-O idag testade jag 09 direkt när jag vaknade. Så den kan jag försig förstå ifall det kan påverka. Jag kommer nog aldrig bli en hejare på att tempa! Jobbar skift med dygn så då är det så jäklans svårt!
Ställer du klockan för att tempa eller går du upp ungefär samma tid varje dag?
Alltså själva tiden spelar mindre roll om det liksom är mellan 07-10 skulle jag säga, man ställer ju inte klockan på 7 på helgen för att tempa! Däremot är det viktigare att du har sovit minst 3 timmar innan du tempar, så att du inte typ vaknar 8 och sen slumrar om i en timme och sen tempar.. Förstår du hur jag menar? Och att du tempar innan du ens kliver upp ur sängen eller sätter dig upp i sängen, men så gör du säkert redan? :)