• Ensam02

BIM-DECEMBER

Hoppar in här från november tråden. 2 försöket tredje barnet. :) mensen har precis tagit Slut, den kom nästan en vecka för tidigt och har vart allmänt konstig i både mängd, färg och konsistens. Så nu vette sjutton när jag har äl men gissar på runt den 4 då mensen började den 20e. :) är nog fortfarande de skengravid från förra månaden samtidigt. :) brösten sticks och krånglar fortfarande.

• Ensam02

Hmm. Efter en väldigt konstig mens som var sex dagar tidig och mängder med gravsymptom innan mens är man ganska fundersam, sticker i brösten fortfarande och molar till och från i tjejmagen. Neg test idag men egentligen är jag bara på bim+1 om jag ska gå efter min normala cykel. Ska man ändå ha ett litet hopp kvar tro?

• Ensam02

Alltså mitt hjärta hoppar lite just nu! Tog tempen och den ligger kvar på samma förhöjda temp som jag hade innan min 1 vecka för tidiga och konstiga mens, kan ju inte ha haft ägglossning än, mensen började ju den 20e så jag är ju bara på dag 7. Testade i förrgår men fick negativt ska man våga hoppas tro?!?!:)

Svar på tråden BIM-DECEMBER