• Acire94

BIM-DECEMBER

Jag har en känsla av att jag är gravid igen men är för tidigt för test :P Springer på toan heela tiden, mår illa på morgonen och fick ordentlig huvudvärk i förrgår, det var precis likadant förra gången :) Har även ont i brösten, värk i magen emellanåt och har typ pms humör :P Skulle vara på 3+1 om jag är gravid och väntar tills i alla fall 3+4 som jag plussade på sist :)

Är 21 år, första försöket och andra barnet :)

• Acire94

Alltså är det vanligt att må illa INNAN bim? För jag har mått illa i flera dagar främst på morgonen innan frukost. Sen har jag feberkänsla, molvärk och trötthet.

Känns som det är för tidigt? Så här tidigt kände jag inte med sonen :P Jag har bim den 7e :)

• Acire94
    Beebii skrev 2015-12-04 09:56:14 följande:

Ja jag har ju mått illa varje dag i en vecka drygt (bim -1 idag och nu kom mensen för dom som inte hänger med) yr, molvärk, hugg, trött etc alla möjliga "symptom" tror jag helt enkelt kände efter för mycket. ...

Usch vad jobbigt :( Man kan ju stå ut med det om det kommer en bebis med det men inte utan..Rynkar på näsan
  • Acire94

Någon som fått negativt på bim -2 men sen fått positivt? Kroppen bara skriker att jag är gravid men testerna visar -..

• Acire94
    Calliope skrev 2015-12-05 09:41:42 följande:

När jag var gravid med med sonen hade jag testat negativt innan BIM (tokblanka gravtest och trodde det var kört). Fick positivt på BIM+1. Jag hade inte ett enda gravsymtom de kom först i v.5-6.

Okej! Ger mig lite hopp!

Jag har massor symptom dock.. Illamående, huvudvärk, kissnödig ofta och idag har jag fått massor finnar som jag aldrig får annars :(. Men helt blankt på testerna..
Svar på tråden BIM-DECEMBER