Inlägg från: Tedrickarn |Visa alla inlägg
  • Tedrickarn

BIM-DECEMBER

Jag hoppar in här :) Det blir 2:a försöket på barn nr 3. Hade äl någon gång mellan 25-27. Beräknad BIM 11-13, så vi säger väl 14/12 för att vara på den säkra sidan :pp

Vad pysslar ni med för att fördriva tiden mellan äl -bim? Någon som tittat på mönster eller kanske till och med syr eller stickar något till tilltänkta knodden?

Stort grattis till er som plussat! :)

• Tedrickarn

Oj oj oj, här har det hänt grejer sen jag tittade in sist :) Jag hann inte mer än att skriva upp mig på listan här så blev jag magsjuk. Tiden gick åtminstone ganska fort när man sov bort den! ;)

Enligt appen ska fru röd titta in imorgon, men ska jag gå efter min vanliga cykellängd bör hon hälsa på senast på måndag. Det börjar klia ordentligt i fingrarna. Jag har ett graviditetstest hemma och sitter och vrider och vänder på förpackningen. Jag ska försöka hålla mig till måndag, men det blir svårt!

Grattis till alla pluss :D

• Tedrickarn

Kunde inte hålla mig! Vilken pirrig väntan det var. Fort dök gravid upp på monitorn. Men antal veckor tog en evighet att få fram. Trodde nästan testet var trasigt. Resultatet: Gravid 1-2 veckor. Svävar på små lyckliga nervösa moln nu

Svar på tråden BIM-DECEMBER