Inlägg från: emmarebeccas |Visa alla inlägg
  • emmarebeccas

BIM-DECEMBER

Vilken underbar tråd! Har precis börjat bebisverkstad. Hade ägglossning för 6 dagar sedan och har bim om 8 dagar. Känner av molvärk, febrig, trött och hungrig? Är det för tidigt att känna av eller känner fler igen sig? Kram

• emmarebeccas

Grattis!! ????????????

Sanna1986 skrev 2015-12-02 10:05:19 följande:

Hej tjejer!

Har BIM idag egentligen men fick 2 dagar "försenad" ÄL så jag vet inte om den blev förskjuten till BIM på fredag då?

Oavsett så tog vi dessa test imorse först från RFSU så visade svagt plus. Men sen när vi tog ett clearblue så var svaret ganska så tydligt att vi ska ha barn :).

Ni andra som inte plussat ännu så all lycka till!

• emmarebeccas

Jag vill dela med mig av ett litet tankesätt nu när det är bim för många och man kanske inte lyckats bli gravid. Jag har själv pcos och extremt oregelbunden cykel. För att ha kvar kämparglöden och inte bryta ihop varje mensdag så försöker jag jobba upp en starkare kropp under varje misslyckat försök. Jag försöker träna, röra på mig, yoga, ta långa bad och meditera. Allt för att vara så förberedd som möjligt när jag väl blir gravid! Ta hand om er, kram

• emmarebeccas

Jag behöver tips!! Är på bim-7 idag, har haft molvärk, ökad aptit och feberkänningar till och från i ca. 4 dagar. Idag kom även ett illamående.. Har pcos och tanken att det skulle kunna vara tvillingar slog mig... (Högre halter av hcg, därför känningar så tidigt) skulle detta kunna stämma? Otroligt sugen på att prova ett test imorgon trots att det antagligen blir negativt. Vad tror ni?

• emmarebeccas

Tog ett test på bim-6 pga. Starka graviditetssymptom. Vad tror ni?

• emmarebeccas
    happylife skrev 2015-12-04 07:29:05 följande:
    Ser tyvärr inget. Men tidigt som sagt. Jag fick blanka CB bim -5 och bim -4 men svagt positi t bim -3 och sen starkare. Fick dock mens sen ändå.

Men ge inte upp, för tidigt :)
    Tack! Nej, det är ju supertidigt, men alltid bra att höra andra säga det, hjärnspökena är ju några stycken ????
  • emmarebeccas

Idag fick jag kraftig mensvärk och ryggvärk, och några timmar senare kom mensen, exakt på BIM. Det är ju tråkigt att inte plussa när det är det man önskar självklart, men jag har PCOS och har haft väldigt oregelbunden mens tidigare i år (endast 2 gånger från Januari till september) Så jag känner mig ändå hoppfull över det. Jag använder progesteronkräm från ägglossningsdag fram till mens och börjar idag käka rosenrot för att förhoppningsvis få starkare ägglossning nästa gång. Har nästa BIM i Januari, så jag hoppar in i den gruppen nu.

Grattis till alla som plussat! Kram på er

Svar på tråden BIM-DECEMBER