Inlägg från: sofie.sv89 |Visa alla inlägg
  • sofie.sv89

BIM-DECEMBER

Hej på er! Hänger på i denna tråd för att få lite råd och stöttning. Jag har BIM idag om en vecka 8/12. Väntar just nu otåligt med att få ta ett grav test. Jag använde ÄL test förra veckan och vi försökte fyra dagar runt ÄL. Det är vårt första försök så jag vet att vi inte ska hoppas för mkt men det är lite svårt att låta bli...

• sofie.sv89
    Angdev skrev 2015-12-01 20:29:39 följande:

Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)
    Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.
    Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.

Jag känner av lite i brösten i form av ömma bröstvårtor och ilningar i livmodern. I övrigt inget annat. Har BIM idag om en vecka
  • sofie.sv89

ÄL+8 idag och BIM 8/12. Nu börjar jag bli riktigt otålig på att vänta tills det går att testa sig... Har lite känningar i nedre delen av magen så som jag känner i samband vid ägglossningen, i övrigt  känner jag ingenting!

• sofie.sv89
    anynumos skrev 2015-12-10 08:02:17 följande:

Grattis alla plussare!! Vad sägs om att starta en fb grupp?

absolut låter jättebra! visst går det inte att se att  jag är med  i den? Plussade igår och vi vill gärna hålla det hemligt under den första tiden. 
Svar på tråden BIM-DECEMBER