• Limpan80

BIM-DECEMBER

Hej! Hoppas det går bra att jag hoppar in här! Jag hade äl den 7-8de och bim infaller då kanske den 21/12. 

• Limpan80

Först måste jag säga stort grattis till all er som plussat!!

I måndags den 7/12 fick jagen glad gubbe på Cb digital ältest och så testade jag med Apotekets äl test som också visade utslag. Men så idag vid 13.45 så kände jag ungefär som om "slemproppen" släppte. Det var slemmigt och blodigt Så på sjunde dagen efter äl utslag så kommer mensen?? Någon som fått det så?

• Limpan80
    sabiina skrev 2015-12-13 21:05:51 följande:

Det kan inte vara en nid blödning då? Och att ägget precis fästs?

Sabiina och Fian88

Alltså först kom det två små små droppar i trosan, det andra hann jag ta på vägen så det kom aldrig i trosan. Först var det rosa slemmigt och segt. Men nu har det tilltagit o ser mer ut som mens Jag har tre barn sen innan och har aldrig haft någon nidblödning tidigare, min mens har heller aldrig varit "före sin tid". Jag har alltid haft oregelbunden mens med långt emellan så att den skulle komma såhär tidigt gör mig helförvirrad. Detta är isf andra gången jag har mens sen sin fl av sonen som är 18 mån. Ja jag ammar honom ff på natten.men inte kan en nidblödning vara så lång och riklig? De flesta har ju bara ett par droppar?!
Svar på tråden BIM-DECEMBER