• sabiina

BIM-DECEMBER

Hoppar in här. BIM runt 13/12. Och fjärde försöket för oss. Känner inget men hoppas såklart precis lika mycket som vanligt!

• sabiina

Ni som har försökt ett tag hur känner ni? De senaste

månaderna har jag haft molvärk från och till redan en vecka innan mens. Men denna månad känner jag ingenting alls. Än. Känner mlg svullen över magen, jeansen känns tighta. Men vet inte om jag bara har ätit för dåligt

• sabiina

[quote=76097148][quote-nick]happylife skrev 2015-12-09 07:38:03 följande:[/quote-nick]

BIM idag tror jag, använde ej ältest då vi var på bröllopsresa en månad.

Ser det ut som det blivit en smekmånadsbebis??? =) =)[/

Ja det har det ju!! Grattis :)

• sabiina

[quote=76097143][quote-nick]anynumos skrev 2015-12-09 07:36:27 följande:[/quote-nick]

Dagens test[/

Jag ser ett blått svagt streck! Vilken dag är du på? Grattis!!

• sabiina

Två dagar innan mens och molvärken kommer som ett brev på posten. Jävla skit. Alla andra blir ju gravida...... Fan :(

• sabiina

Här är BIM idag eller imorgon. Jobbigt och inte veta, men mina cyklar är från 28-30 dagar ungefär. Känner mig inte gravid. Går bara och väntar på mensen. Så jobbigt... Vill inte testa än heller. Väntar hellre ut mensen.

• sabiina

Vad spännande!! Här känns det dom vanligt innan mens. Lite små värk i tjejmagen från och till.hade räknat med BIM fre-söndag den här helgen. Väntar ut mensen innan jag testar.. Vill inte bli besviken :(

Fian88 skrev 2015-12-12 17:28:16 följande:

Är på äl+10 idag, eller bim-2 om man räknar så:). Känner mig lite pmsig tyvärr och det brukar vara ett säkert tecken på att mensen är på ingång:(, dock inte alls lika mycket som vanligt! Sen är det ju osäkert om jag ägglossar varje månad så inte ens säkert att jag haft äl. Funderar ändå på att ta ett test imorgon eller på måndag. Får se hur jag gör:). Själv?

• sabiina

Stor kram till dig!! Usch vad vi kämpade för vår skrutt. 18 månader.....ge inte upp! Tillslut kommer plusset. Kram igen.

glittersol skrev 2015-12-13 16:29:23 följande:

Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.

Börjar bli nervös, kommer det någonsin gå vägen? Är det något fel?

Det borde tagit sig, fan så mycket har vi inte sexat sen man var unga

Jaja går inte göra mer än att bita ihop, försöker att inte vara bitter men det är fan svårt!

Funderar på om man ska prova rosenrot, munkpeppar eller bisolvon men man vill ju inte heller riskera att fucka ut allt.

Hoppas ni andra plussar snart!!! <3

• sabiina

Ja och nu är det tänkt att det ska bli syskon! Vi får se hur det går med det. Hade BIM fre-söndag, vet inte... Är på dag 31 i cykeln nu och det känns som om mensen kommer vilken sekund som helst bara jag slappnar av typ.

glittersol skrev 2015-12-13 20:17:25 följande:

Tusen tack!

Härligt att höra att ni fick en knodd tillslut! <3

• sabiina

Så känner jag med. Jag har att molvärk från och till sen i fredags. Vet inte när BIM är, men tror den har vart nån dag nu i helgen. Är på dag 31 i cykeln nu. Vågar inte ens hoppas.... När har du BIM?

Linnea84 skrev 2015-12-13 17:43:02 följande:

Grattis till de som plussat! Vad kul!

Jag kommer inte ihåg hur de brukar kännas innan mens så svårt att jämföra. Nu drar de i ljumskarna och sticker här och där.

• sabiina

Det kan inte vara en nid blödning då? Och att ägget precis fästs?

Limpan80 skrev 2015-12-13 20:58:38 följande:

Först måste jag säga stort grattis till all er som plussat!!

I måndags den 7/12 fick jagen glad gubbe på Cb digital ältest och så testade jag med Apotekets äl test som också visade utslag. Men så idag vid 13.45 så kände jag ungefär som om "slemproppen" släppte. Det var slemmigt och blodigt Så på sjunde dagen efter äl utslag så kommer mensen?? Någon som fått det så?

• sabiina

Ja visst är det så att man vill lite extra mycket den här månaden. Håller mina tummar!

babytjejen skrev 2015-12-13 21:21:10 följande:

Fem dagar till bim o vill extra mkt denna månad då det är första gången min o killens föräldrar firar tillsammans o vill sååå gärna kunna ge dom en toppenjulklapp samtidigt o se bådas ansiktsuttryck...men är ganska säker på att mensen kommer så tror mer att mitt hjärta kommer krossas lite extra denna månad, kommer kännas extra tungt att mensen kommer denna månad, känns extra viktigt att plussa just denna månad..

• sabiina

Spännande!! Har du testat nåt? :)

Fialotta50 skrev 2015-12-13 22:50:24 följande:

Jag hoppar in här jag med. Hade bim 12/12 och ingen mens än..

• sabiina

På dag 32 i cykeln idag. Lite värk från och till i "tjejmagen". Vet inte vad jag ska tro. Vill så mycket så vågar inte ens hoppas... Mensen kan ju fortfarande komma. Har beställt tester som kommer idag eller imorgon men kommer inte våga testa!

• sabiina

Men åh grattis!! Vad har du haft för symptom?? Jag är på BIM +2-3 nånting nu men vågar inte testa. Har molvärk från och till. Och flytningar, vita, lite klibbiga (om jag känner efter) ursäkta detaljerna(!!). Och har haft halsbränna från och till.

Fialotta50 skrev 2015-12-14 12:53:13 följande:

Jag plussade precis på bim+2 ????

Lycka till alla ni andra ????

• sabiina

Åh hjälp vad spännande. Har mensen vart sen förut?

Testa på en gång istället så slipper du gå och undra :)

Cfmilla skrev 2015-12-14 13:09:02 följande:

Jaha idag är mensen 8 dagar sen, köpte två cb förut, ett som jag ska testa i eftermiddag (ska hålla mig till kl16) och sedan ett till i morgon. Åh vad jag hoppas på ett pluss, annars blir det till att ringa gyn. Har inte ens lite mens-känningar, känner mig iof inte gravid heller.... *suck* 

• sabiina

Nej vad tråkigt... Jag är också på BIM +2. Har inte testat än för jag vill inte bli besviken. Väntar hellre ut mensen.. Men dagarna går såååå sakta.

Lilla Luna skrev 2015-12-14 17:38:33 följande:

Dags att lämna gruppen. Spottings på BIM+1 och idag kom mensen på bim+2. Jag som börjat tro på det där strecket jag fick på testet igår. :(

Svar på tråden BIM-DECEMBER