• Humlan18

BIM-DECEMBER

Hej ! Hoppar in här ! 26 år, planerar första barnet. Elfte försöket nu, BIM 14/12...

• Humlan18
    GästenT skrev 2015-12-04 11:42:37 följande:

Usch. Måste bara få kräka ur mig. Försök 5, ca 1 vecka kvar till bim. Har inget som helst hopp om att det blev något, för denna månad och förra så har min kropp vart jätteskum. Jag är torr, sen äl, senare bim än på flera år. Säkert stress som påverkar. Men jag längtar så otroligt mycket och ännu mer min sambo. Han är helt lyrisk varje dag och sååå hoppfull medan jag bara går och väntar på att göra honom besviken genom att säga att det inte blev något. Känns så jäklans orättvist. Vi är unga, det borde vara superlätt att bli gravid.. Det är ju det enda man har blivit varnad för sen man var liten. Nu är man 25 och vill bli gravid och inte lyckats efter 6månader!! 3 st i våran umgängeskrets har blivit gravida senaste tiden, utan problem, iprincip första försöket. Känns så tungt att se min sambos längtan och besvikelse månad ut och månad in.. jäklans skitdag!!!

Jag förstår dig helt o fullt. 26 år, 11e försöket o för närmsta vännerna har det tagit 1-3 försök. Numer har alla småttingar hemma... o vi bara längtar o längtar.... svårt att låta bli att bli bitter :/
  • Humlan18

Bim -5.. ömma , lite svullna bröst. Konstant hungerkänsla men osugen på allt utom skräpmat typ.. stickningar under dagen åt vänster i "tjejmagen".. obehagskänsla i ljumskarna i två dagar.... inga symtom jag känner igen sen förut, förutom ömma bröst....

• Humlan18

Och där kom mensen... precis på dagen.... ???? nästa försök, vårt 12:de försök, blir på nyår då vi också har årsdag... ????

Svar på tråden BIM-DECEMBER