Inlägg från: Mammatillenliten |Visa alla inlägg
  • Mammatillenliten

BIM-DECEMBER

Vilken dag fick du svagt plus på? Det är ju väldig tidigt än så länge. Ge inte upp hoppet än!!

Längtar88 skrev 2015-12-14 20:44:45 följande:

Har bim nu i dagarna, enligt appen den 18.de

Är på cd 27 och ligger oftast mellan 28-30.

Fått tips om en privat gyn här i stan som ska vara bra som jag var inställd på att gå till i januari men tänkte att jag ger bebisverkstaden en sista ordentlig chans innan jag kollar vad som kan göras för att minska symptom efter äl. De där plusset gjorde mig extra knäpp och nu går dagarna i snigelfart och jag försöker mig tom på att kolla tappen på tecken om mens är på g eller inte.

• Mammatillenliten

Nej precis. Och jag vågar inte ens testa... Är två dagar över BIM men rädd för att jag ska bli besviken. Hoppas du plussar snart!

Längtar88 skrev 2015-12-14 22:03:30 följande:

Fick plus på äl+7, testade med 2 stickor samma urin. De ena var lite svagare än de andra.

Någon här sa att hcg kan öka när ägget fäster, så de var en vettig förklaring då jag fick en liten blod fläck (tror de var) dagen efter MEN då borde testerna visa positivt nu så börjar ge upp. Fast lite önskan finns kvar fram tills blodet forsar såklart.

• Mammatillenliten

Här är det kört. BIM +3, kände efter imorse och fick då rosa flytning på fingret (ursäkta detaljerna). Vad trodde jag liksom.... Så trött på mig själv. Trött på min kropp.

• Mammatillenliten

Här kommer mensen att komma. På BIM +3. Kände efter imorse och då fick jag lite rosa flytning på fingret. Så trött på min kropp. Och grav testen ja beställde kommer idag. Helt i onödan. Jag visste det. Fan :(

Svar på tråden BIM-DECEMBER