• Arissa

BIM-DECEMBER

Hej allihopa! Har precis sökt mig hit för lite stöd tänkte jag!
    Efter 2 år utan att aktivt ha försökt, utan "händer det så händer det" ...har inget hänt.
    Första månaden vi testat att pricka in ägglossningen nu och det lyckades vi med men ångest på att vänta =(
    Nu är jag BIM - 5 och testade idag, fick negativt och blev såklart besviken trots att jag vet att jag borde vänta några dagar till för min mens kan diffa +/- 2 dagar ca.
    Hur orkar man vääänta?

Igår gick det så långt att jag bad till gud att jag skulle vara gravid fastän jag inte ens är troende... hahaha! xD Vilken jädra bubbla man hamnar i! 

• Arissa
    Agnessa skrev 2015-12-16 18:00:21 följande:
    Kan trösta dig med att efter ha kollat in ganska många trådar så verkar alla bli lika "småknäppa" av det här, inklusive jag själv :)
    Skönt att det finns en samlingsplats för likasinnade, hehe! :)

Vill bara ha ett Plus nu helst!!
  • Arissa
    rebeccaj skrev 2015-12-15 19:15:45 följande:

Jag hoppar in här om det går bra :) jag har Bim på söndag , men kunde inte låta bli att testa idag å det visade negativt. Har vissa symtom (ömma bröst, hungrig, irriterad) som kunde tyda på att jag är gravid men samtidigt har jag såna symtom innan mens också haha! Det enda ovanliga är att jag sover sjukt dåligt de senaste nätterna. Så nu ska jag inte testa igen förrän tidigast söndag. Men dagarna går ju såååå segt..

Jag är i exakt samma sits. BIM på måndag och testade negativt idag och väntan är störig som fan!
  • Arissa
    rebeccaj skrev 2015-12-16 19:09:50 följande:
    Ja jag testade idag igen eftersom jag mått så illa .. Men negativt! Är så otålig haha !! Dagarna sniglar fram som sagt..
    Håller tummarna att du får ett plus snart!

Jag mådde illa idag också men är orolig att det är inbillning bara... Man får hålla ut! Hoppas!!! 

Min sambo blir nästan trött på mig för jag är så ivrig. Han menar på att: Vi kan väl bara vänta och se när det är rätt läge att kolla..

Men jag kan inte tänka på något annat även om jag vill det!
  • Arissa

Har känt lite då och då annorlunda värk i ljumskarna. Alldeles nyss precis nu stramade det liksom till rätt så hårt i höger ljumske - kan det här vara något gravidtecken?? *fundersam*

För 3 dagar sedan fick jag en speciell mensvärk i svanken jag brukar få innan mens, men nu kom den liksom 8 dagar innan bim och brukar kanske känna av den någon dag innan så kändes också lite märkligt. Någon som har koll? 

Är som sagt i Bim - 5

• Arissa
    rebeccaj skrev 2015-12-16 21:01:18 följande:
    Tack! Håller mina tummar för dig också!!!:)
    Min sambo vet inget än haha! Vi har bara pratat om att vi vill ha ett syskon till våran son , sagt att det händer när det händer! Så det vore roligt att få ge en sådan julklapp hehe! När ska du testa igen?
    Åh vad roligt!! Hade blivit bästa julklappen! :)
    Jag vill testa mig imorgon men borde nog vänta till bim på måndag, så ska försöka hålla mig tills dess! 
    Hur länge ska du vänta? 
  • Arissa
    NooneBird skrev 2015-12-17 11:46:28 följande:

Idag såg jag att jag hade lite brunt blod i trosorna! Fick panik först men kom på sen att det kan ju vara nidblödning!!

Håller tummarna för dig ????
  • Arissa
    NooneBird skrev 2015-12-17 11:46:28 följande:

Idag såg jag att jag hade lite brunt blod i trosorna! Fick panik först men kom på sen att det kan ju vara nidblödning!!

Vet inte varför det blev frågetecken.. Skulle vart !!! Sorry
  • Arissa

Bim på måndag. Testade negativt i onsdags och vill kolla igen men vet inte om jag vågar... Har en dålig känsla :(

• Arissa

Testade negativt igår kväll med clearblue....:(
    Känslan är hemsk!
    Bim på måndag så test 2 lär ju bli på julafton om inte mensen kommit innan! Fan också.. Bim-3 borde väl ha plussat nu
    om det skulle vara något?

Svar på tråden BIM-DECEMBER