Inlägg från: Lindamarie |Visa alla inlägg
  • Lindamarie

BIM-DECEMBER

Hej hej.

börjar känna mig lite nervös...Har Bim imorgon om jag ska tro appen i telefonen och om jag ska gå på när jag brukar ha så är det om 4 dagar. 
    Har inga symptom på varken  graviditet eller mens, mensen brukar upplysa om sin ankomst med ett jäkla humör 2 dagar innan men inte haft något alls sånt.
    Men iofs har sista månaden varit rätt turbulent så kanske jag bara missat det :P

Köpte ett test idag iaf för har inte tanten kommit imorgon kan jag ju inte låta bli att testa :) vore en underbar julkapp till sambon :)

Sov gott.

• Lindamarie

hej en fråga.

Enligt min ägglossningsapp skulle jag ha bim den 17 dec...testade den morgonen med ett stort fett INTE gravid på CB´s. Om jag följer den kalender jag själv känner till skulle jag ha mens idag. Dagen har kommit och gått utan någon mens och utan några tecken på att mensen skulle vara på G vilket jag brukar ha ett par dagar innan...
    Så till frågan...tror ni de är värt att köpa ett test imorgon och testa i övermorgon på morgonen om mensen inte kommit ännu eller är det bara slöseri med pengar och hopp?

Svar på tråden BIM-DECEMBER