BIM-DECEMBER
Hej! Jag är ny här, har bim 21/12, samma som testartest och limpan 80!
Tycker det är skönt att dela det här med några i samma situation.
Hej! Jag är ny här, har bim 21/12, samma som testartest och limpan 80!
Tycker det är skönt att dela det här med några i samma situation.
Nån mer som kör natural cycels och blir besatt av att gå in på appen? ???? jag kollar flera gånger per dag fast inget nytt hänt såklart
Såhär har jag förstått det från att läsa instruktioner
Ägglossningstest - LH hormonet stiger och sjunker flera gånger per dag men är högst mellan 10-22. Därför är den tiden bäst att testa, man ska då inte dricka så mycket och inte ha kissat på 4 timmar.
Graviditetstest - hcg som mäts ökar stegrande och blir som mest koncentrerat i morgonurinet därför ska man helst använda det.
Jag har bim på söndag/måndag. Tänkte faktiskt testa imorgon bara för det vore roligt om jag plussade då för det är exakt två år sen jag plussade med dottern då.
Hur gör man för att svara på nåns inlägg? Med mitt första barn kände jag inga symptom alls förens några veckor efter jag plussat
Tog ett testa tidigt test från gravidkollen idag, äl+10, helt blankt. Behöver ju inte betyda nåt men ändå. Ska hålla mig till söndag nu.
Bim på måndag. Testade negativt i onsdags och vill kolla igen men vet inte om jag vågar... Har en dålig känsla :(
aghhhhhhh så arg och besviken jag är. Var så säker på att jag var gravid ( har inte 100% koll på mensen ) men magen växer för varje vecka och jag ska då vara i vecka 9+2 ( har alla symptom ) men har aldrig orkat köpa nån grav test. Idag köpte jag testet som HCS ovanför mig och jag fick ett tydligt minus ... men hur ??? testade mig vid 5 tiden på dagen efter måltid och dryck så vet inte om det är darför men ska testa igen imon då jag har en till test.
:(
Bim-1 eller 2 idag. Helt blankt även på ett testa tidigt :(