BIM-DECEMBER
har antingen bim 4 Dec - 5 Dec eller den nionde . Jag hoppas på pluuuuuuuusssss min mage har förändrats ser helt svullet ut och detta har aldrig hänt förut. Om jag är gravid så är jag på vecka 5 ... men har inte testat än :)
har antingen bim 4 Dec - 5 Dec eller den nionde . Jag hoppas på pluuuuuuuusssss min mage har förändrats ser helt svullet ut och detta har aldrig hänt förut. Om jag är gravid så är jag på vecka 5 ... men har inte testat än :)
bim 4-5 December , var säker på att jag var gravid igår 100% eftersom magen blivit så stor de senaste veckorna, drömde även att jag var gravid. Jag har inga symptom alls men jag tror tror tror mensen är påväg :(
Här är en ... för några dar sen skrev jag att jag tror mensen är påväg men inte nu längre och jag ska ha mens idag egentligen men min mens har blivit konstig dom senaste månaderna så kanske kanske kommer den 9 December. Känner mig helt konstig i magen har ingen matlust alls och jätteesvårt att sova.
[quote=76087851][quote-nick]BeataHulda8108 skrev 2015-12-06 20:24:42 följande:[/quote-nick]Är på dag 32 här, och ingen mens. Har haft mensvärk i flera dagar nu, så nu hoppas jag faktiskt att den kan börja :/
Så slipper jag vänta och undra. Är ju bara första månaden vi försöker, och då har vi bara pippat tre gånger utan skydd, så tror knappast att det har hunnit ta sig.
Tog 9 månader med sonen, så tror att det blir nåt liknande nu. Har ju inte koll på när jag har äl.
Men såå tråkigt att vänta....
Har inte mensen kommit till helgen ska jag testa igen (tog ett test den 2:a, enbart för att jag inte kunde hålla mig och det var toknegativt).[/quote
När har du Bim?
Ts kan byta :( jag har räknat ut fel , bim 9 December :( !
Jag villlll verkligen bli gravid annars blir jag rädd eftersom jag känner mig svimfärdig åksjuk och massa andra konstiga symptom!!!!
Borde jag göra ett grav test imon????
Nån mer som har samma datum som mig?
nej du är inte galen :) har bim om 2 dagar och vill redan testa...
Nån som får mens imon eller överimon?
Jag är så jävla envis mot mig sjäv bim 9 December och funderar på om jag ska köpa grav testet eller inte hjäääälp :(
ååå fan tror min mens kommer :( Bim
idag eller imon , såg lite pytte lite rött på pappret + flytning sen inget mer :'(
Ni kan stryka mig från listan , mensen kom idag :(
All denna smärta som jag haft, alla konstiga symptomer jag haft dom senaste månaderna men mensen kom tillslut dag 33 , mår fortfarande illa och har aldrig mått illa eller haft mensvärk ... konstigt.
Bad till Gud hela natten att mensen inte kommer men bättre lycka nästa gång.
hoppas på svar !!
Min mens har alltif varit normal och jag har alltid undrat varför jag inte känner något när jag har mens tillskillnad från vissa tjejer som kan få hemska värkar och humörsvägningar.
Jag har aaaaaldrig kännt något när jag har mens är helt normal.
Men.... nu är det annorlunda och jag börjar bli orolig, jag har extrema värkar från helvetet, trött och jättesömnig. Trots att jag sover många timmar är jag helt slö om dagarna och känna som jag inte somnat alls. Kraftigt illamående och mardrömar.
Har tappat aptiten helt och tycker inte om att dricka "cola" som är min favoritdryck. Jag mår hemskt illa varje morgon. Äter jag något så vill jag bara spy. På natten känns det som något rör sig i min mage och det skrämmer mig. Jätte obehagligt.
Jag känner att jag vill göra en grav test eftersom detta är något nytt. Jag har aldrig kännt såhär. Jag har hört att vissa har fått vanlig mens varje månad trots att dom är gravida. Vad tror ni kan jag vara gravid?
Hade ni ochså testat er om ni kände såhär vid mens.
Tacksam för svar.
Tack för svar! Har mens men ska göra grav test endå eftersom jag är ovanligt trött och mår illa :) Wish me good luck
kan man ha äl 1 vecka efter mens?
Jag har menscykel på 33 dagar och enligt appen så har jag äl nästa vecka.
vaaaaaaaaaaah!
Har menscykel på 33 dagar och mens 3 dagar och enligt period tracker app får jag nästa mens om 24 dagar?????? jag fattar ingenting :(
Någon som vet varför? Jag har alltid på 33 dagar...
super konstiiiiigt enligt appen har jag mens den dagen jag har äl i januari ???????
Förstår inte är det något fel på appen , hur kan jag ha cykel på 33 dagar och nästa gång på dag 24 :( ..... blir galen
låter kanske sjukt men jag har googlat livmodertappen och fattar fortfarandet vart det ligger ?
Ni som använder appen CLUE
Varför kan man inte se när man har ägglossning?!??????,
Hallå där allihopp!
Jag tror att jag är gravid ... trots att jag fick mens 8 December och i 5 dagar , jag har inte alls koll på min mens och jag känner mig gravid , trots att jag inte har symptom förutom illamående och trött/sömnig hela tiden. Är ochså jättetörstig och sugen på fil mjölk hela tiden haha!
Jag drömde i natt att jag gjorde grav test och det var ett + , jag vill verkligen köpa en test eftersom jag undrat om jag är gravid sedan 9 oktober. Om jag är gravid då är jag i vecka
8 + 6 dagar men jag tycker det känns lite obekvämt att köpa graviditets test , tänk så ser jag någon jag känner eller så (: .
Hur gör ni?????
Jag måste bara göra testet innan jag blir galen.
aghhhhhhh så arg och besviken jag är. Var så säker på att jag var gravid ( har inte 100% koll på mensen ) men magen växer för varje vecka och jag ska då vara i vecka 9+2 ( har alla symptom ) men har aldrig orkat köpa nån grav test. Idag köpte jag testet som HCS ovanför mig och jag fick ett tydligt minus ... men hur ??? testade mig vid 5 tiden på dagen efter måltid och dryck så vet inte om det är darför men ska testa igen imon då jag har en till test.
:(
Fick detta idag äl+13. Vet inte vad jag ska tro. Tempen hade t om stigit i morse.