Inlägg från: SofieKristin |Visa alla inlägg
  • SofieKristin

BIM-DECEMBER

Fick precis troligen mensen, 3dagar försent..
    Så hoppar in här istället.

Har ÄL runt 2-3 dec och BIM runt 17/12.

• SofieKristin

Grattis!!!

Smultrontjejen skrev 2015-12-01 11:08:53 följande:

Åh att jag inte gjort såhär tidigare. Digitaltest!

Då behöver man inte stå och gissa

Kram på er alla!

• SofieKristin

Hade positivt ägglossningtest i går efm samt i morse, glad att jag lyckades hitta den, inte helt lätt;)

Har BIM på julafton..!

• SofieKristin

Jag har nästan alltid så precis så de två dagar jag har ÄL (positiva ÄL test) sen brukar flytningarna övergå till att bli mer "slemmiga/fasta".

Agnessa skrev 2015-12-13 22:19:05 följande:

I förrgår kom en rejäl blöt/vattnig flytning i trosan, kändes nästan som att jag kissade på mig. Min beräknade ÄL var samma dag. Någon som haft liknande? Vad är det/innebär det? :)

• SofieKristin

Jag har BIM på julafton enl min app (och 2 v sen positivt ÄL test) Jag har inte haft några som helst symptom, lite ont i brösten i bland, lite trött o svanken. Men det kan ju lika gärna va PMS, dock brukar jag alltid ha rejäl mol/mensvärk ganska många dagar före mens, så man tror den ska komma hela tiden. Det har jag inte haft alls denna månad. Usch känner mig lite deppig. Är inne i en sån fas nu när "alla andra" plötsligt är gravida men verkar omöjligt för mig.

Tror d blir ett tokblankt test om jag skulle kolla på julafton.

• SofieKristin
    håller tummarna för oss! Svårt det där att inte tänk för mycket när all runt en får barn och blir gravida. Man är ju såklart glad för deras skull men man känner ju liksom att man vill ännu mer..!
    Ankissen skrev 2015-12-20 21:12:16 följande:

Jag känner igen mig. Var på minijul med mannens familj idag och svägerskan annonserade glatt att hon är gravid och väntar barn i augusti. Jag som fick missfall i oktober och skulle fått i juni kände mig bara låg. Dessutom har jag som dig snart bim känner inget som tyder på att det tagit sig. Jag har ändå varit gravid fem gånger och brukar alltid känna det innan jag testar.

• SofieKristin

Hoppar till januari tråden, mens pågång nu.

Känns supertrist, väntan känns så mkt längre för varje gång mensen kommer... Försöker gaska upp mig med att tänka att jag kan dricka vin i jul och skumpa på nyår Även om ett plus såklart skulle toppat d alla dar..

Svar på tråden BIM-DECEMBER