Inlägg från: vanjastina |Visa alla inlägg
  • vanjastina

BIM-DECEMBER

Hej tjejer, bara följt den här tråden på håll innan men tänker att någon här kanske är i samma sits som mig. Hade bim igår, lördag, men mensen lyser med sin frånvaro. Inga tecken på att den ska komma heller, tog ett test idag som jag tolkar som negativt (bild) :( Känns som att chansen att jag skulle vara gravid är lika med noll eftersom testet var negativt idag :( Någon annan som är efter bim men fått negativt test?? Man hoppas ju att man ska va gravid så länge inte mensen kommer såklart även om det ser mörkt ut..

• vanjastina
    Glovey skrev 2015-12-21 06:42:22 följande:
    Hej

Jag är i samma sits förutom att jag testade negativt på bim +6 och nu är jag på bim +9 :o Man blir ju så frustrerad! Men jag tycker att du väntar i några dagar till och testa igen Jag ska testa på onsdag tänkte jag
    - Just fight for it
    Hej!

Skönt att höra att man inte är ensam, fattar inte vart mensen tagit vägen, har inga som helst känningar av den. Min mens brukar komma på dag 28-30 och idag är jag på dag 32. Så "långt" har jag aldrig gått över förutom de 5 ggr jag varit gravid tidigare.

Har det hänt dig att du gått över så länge innan som du gjort nu? Är du säker på när din bim var? Jag testar onsdag eller torsdag igen om mensen inte kommit, men får lite ångest för jag tror verkligen inte det blev något denna månaden..
  • vanjastina
    Glovey skrev 2015-12-21 09:05:52 följande:
    Har du några symtom ? Din äl kanske var lite sen så tappa inte hoppet än, testa dig på ons eller tors som du säger, det har ju inte gått så jättelångt än om mensen hade tänkt att komma dag 30, då är du bara 2 dagar sen! Håller tummarna för dig!

Jag har aldrig gått över såhär långt, max är 3 dagar och nu är det 9 dagar så börjar få lite panik nu, vill ju veta vad som händer! Min mens har legat på 28 dagar dom senaste månaderna så bim var den 12/12 :o
    - Just fight for it
    Nope, inga symptom direkt. Men det brukar jag sällan ha innan mens, och har inte heller haft det övriga ggr jag plussat utan har känt mig precis som vanligt.. Hoppas att ägget fäst sent eller att jag hade äl några dagar senare än jag trodde.

Gud vad konstigt att du gått över så länge, det kommer säkert jag med.. När testade du dig sist?
  • vanjastina

Bim +3 idag. Väntar på att det ska komma tester med posten så att jag kan testa, sparat morgonurin. På bim -1 var det negativt med morgonurin (sticka från billiga tester), bim +1 negativt med rfsu sticka i eftermiddagsurin. Dock tror jag att mensen ska komma hela tiden så jag springer och kollar som en galning, haha..

• vanjastina

Fattar inte, mensen är tre dagar sen men på testen syns inget? :/ Tog detta nu, tyckte man kunde ana något svagt först men nu tycker jag bara det ser ut som spök.

• vanjastina

Min mens är 5 dagar sen. Brukar ligga på 27-29 dagar och idag är jag på dag 35. Har aldrig någonsin på 15 år upplevt detta förutom vid graviditet, testen är dock negativa och det är 18 dgr sedan senaste samlag (vet att det är 18 dagar pga att sambon varit bortrest). Så vad fasen kan detta va? Även om jag inte haft ägglossning så stöter väl kroppen ut slemhinnan och man får mens? Vill bara att mensen kommer igång så man får börja om.

Svar på tråden BIM-DECEMBER