BIM-DECEMBER
Jag är på bim +8 nu och testade mig på bim +6 och det var negativt Har ömma bröst och molvärk lite så och då! Fattar inte vad som är fel
Jag är på bim +8 nu och testade mig på bim +6 och det var negativt Har ömma bröst och molvärk lite så och då! Fattar inte vad som är fel
Tappa absolut inte hoppet!
+6 har ev inte ens ägget fäst! Vanligaste är mellan äl +5-10
Så med andra ord inte alls konstigt att du inte fått ett plus, jag själv är på äl+8 och kommer testa om en vecka om inte mensen kommit.
Lycka till
Tappa absolut inte hoppet!
+6 har ev inte ens ägget fäst! Vanligaste är mellan äl +5-10
Så med andra ord inte alls konstigt att du inte fått ett plus, jag själv är på äl+8 och kommer testa om en vecka om inte mensen kommit.
Lycka till
Fast BIM + 6 är ju väldigt tidigt och i princip omöjligt att få något annat än negativt, så du ska absolut inte tappa hoppet för det.
Men att den är sen är ju bara positivt! Vet du exakt när äl skedde? (Använt någon metod för att säkerhetsställa liksom eller går du bara efter ditt snitt?)
Jag känner folk som inte har plussat förrän flera flera veckor in i graviditeten.. Men går det många dagar till utan att mensen kommer kan du ju kontakta gyn eller nåt för att kolla upp om du är gravid eller inte :) håller tummarna!
Pratar ni inte om olika saker? BIM + 6 och ÄL + 6 är ju rätt olika :)
Hej tjejer, bara följt den här tråden på håll innan men tänker att någon här kanske är i samma sits som mig. Hade bim igår, lördag, men mensen lyser med sin frånvaro. Inga tecken på att den ska komma heller, tog ett test idag som jag tolkar som negativt (bild) :( Känns som att chansen att jag skulle vara gravid är lika med noll eftersom testet var negativt idag :( Någon annan som är efter bim men fått negativt test?? Man hoppas ju att man ska va gravid så länge inte mensen kommer såklart även om det ser mörkt ut..
Åh fyfan va jobbigt.... Hände mig med, fick mens på bim+15 denna månaden. Hemskt frustrerande. Hoppas att du får ert plus snart!!!!!
Hej!
Skönt att höra att man inte är ensam, fattar inte vart mensen tagit vägen, har inga som helst känningar av den. Min mens brukar komma på dag 28-30 och idag är jag på dag 32. Så "långt" har jag aldrig gått över förutom de 5 ggr jag varit gravid tidigare.
Har det hänt dig att du gått över så länge innan som du gjort nu? Är du säker på när din bim var? Jag testar onsdag eller torsdag igen om mensen inte kommit, men får lite ångest för jag tror verkligen inte det blev något denna månaden..
Sorry för kapning, men låter som att äl uteblev den här månaden (brukar hända 1-2 ggr per år). Eller är du säker på att du ägglossade..?
Imorse fick jag min mens när jag kom hem från jobbet kl 06 bim +10 men det konstiga är att jag vaknade kl 10 imorse av världens mensvärk, den var outhärdlig. Som tonåring hade jag väldigt smärtsamma mensvärkar men denna är den värsta jag varit med om.. Jag blöder mindre än vanligt! Vad kan vara fel? Nån som fått kraftig mensvärk när den varit såhär sen??