• Mileya

BIM-DECEMBER

Elvrond skrev 2015-12-21 08:39:56 följande:
    Jag har aldrig tagit ett sånt här test så jag blir osäker, men är det positivt om det är ett sånt svagt? Eller? Är jag gravid?

Det är ett väldigt billigt test vågar man lita på det? Tänkte ta ett nytt i morgon och se också....
    ÅÅÅH STORT GRATTIS!!! :D <3
  • Mileya

Nu hoppar jag in här :)
    Vi har försökt i 1½ år. I juli var vi på slutrakan av en fertilitetsutredning när jag faktiskt blev gravid men fick missfall i vecka 9. Så vi hann aldrig slutföra utredningen. Så nu hoppas hoppas hoppas vi att det ska ta sig! :)

Mina symtom innan BIM denna gång (26/12):

- Molvärk som kommer och går. Riktigt kraftig under 3 dagar ca en vecka efter ÄL men har börjat avta nu känns det som.

- Trött. Sover gärna 10-11 h/natt och är ändå dödstrött redan vid 17 på kvällen.

- Massa genomskinliga och hala flytningar.

- Lite ömma bröst.

Vågar man hoppas? :)

• Mileya
    Fia90 skrev 2015-12-21 09:42:46 följande:

BIM-3 idag och inga tecken alls. Bara ont i brösten sedan ägglossning och en blödning på ÄL+8. Vet inte om det är bra att jag inte känner något eller om det bevisar att det inte tagit sig. Hade varit så kul att vakna upp på julafton och få ett plus på stickan, men jag vågar inte hoppas. 

Brukar du ha ont i brösten normalt efter ÄL? Annars kan det mycket väl tyda på graviditet. I juli när jag plussade var ömma bröst mitt enda tydliga symtom :)
  • Mileya
    Jennska skrev 2015-12-21 09:51:04 följande:

Nu får ni gärna hålla tummarna för mig idag! Jag TROR att jag har bim idag. Har 3 gånger på raken fått ca 1 vecka för tidig mens (senaste var månadsskiftet nov/dec och var ovanligt kort). Har nu skaffat en mensapp och utgick från att jag tydligen numera har en cykel på ca 21 dagar. Enligt appen ska jag få mens idag. Inget än så länge iaf :) tänk om man ändå kunde få ett litet frö i magen i juklapp ändå! Kände mig jättegravid tidigare denna månad,men gav upp hoppet efter negativt test. Så nu hoppas jag att denna mens håller sig undan (av rätt anledning ;) )

Spännande! Lycka till!! :) När ska du testa?
  • Mileya
    Jennska skrev 2015-12-21 10:03:46 följande:
    Jag funderar på att testa på julaftonsmorgonen! :)
    Åhh snacka om bästa julklappen <3
Svar på tråden BIM-DECEMBER