• rebeccaj

BIM-DECEMBER

Jag hoppar in här om det går bra :) jag har Bim på söndag , men kunde inte låta bli att testa idag å det visade negativt. Har vissa symtom (ömma bröst, hungrig, irriterad) som kunde tyda på att jag är gravid men samtidigt har jag såna symtom innan mens också haha! Det enda ovanliga är att jag sover sjukt dåligt de senaste nätterna. Så nu ska jag inte testa igen förrän tidigast söndag. Men dagarna går ju såååå segt..

• rebeccaj

Trött som en jag vet inte vad! Somnade 20:15 igår kväll !!! Å jag som annars är en ganska kvällspigg en som får lov tvinga mig i säng.. Idag lika trött plus illamående , nästan på gränsen till att kräkas. Antingen så är det bebbe i magen eller så håller jag på bli sjuk!! :/ eller inget av det hahah

• rebeccaj
    Arissa skrev 2015-12-16 18:11:23 följande:
    Jag är i exakt samma sits. BIM på måndag och testade negativt idag och väntan är störig som fan!
    Ja jag testade idag igen eftersom jag mått så illa .. Men negativt! Är så otålig haha !! Dagarna sniglar fram som sagt..
  • rebeccaj
    Arissa skrev 2015-12-16 19:52:17 följande:
    Håller tummarna att du får ett plus snart!

Jag mådde illa idag också men är orolig att det är inbillning bara... Man får hålla ut! Hoppas!!! 

Min sambo blir nästan trött på mig för jag är så ivrig. Han menar på att: Vi kan väl bara vänta och se när det är rätt läge att kolla..

Men jag kan inte tänka på något annat även om jag vill det!
    Tack! Håller mina tummar för dig också!!!:)
    Min sambo vet inget än haha! Vi har bara pratat om att vi vill ha ett syskon till våran son , sagt att det händer när det händer! Så det vore roligt att få ge en sådan julklapp hehe! När ska du testa igen?
  • rebeccaj
    Arissa skrev 2015-12-16 22:09:54 följande:
    Åh vad roligt!! Hade blivit bästa julklappen! :)
    Jag vill testa mig imorgon men borde nog vänta till bim på måndag, så ska försöka hålla mig tills dess! 
    Hur länge ska du vänta? 
    Jag ska nog vänta till bim på söndag. :)får försöka hålla oss sysselsatta i helgen haha
  • rebeccaj
    babytjejen skrev 2015-12-17 12:00:06 följande:

Jag hade rätt..strax efter mitt förra inlägg kom fröken röd..inte Välkommen men det struntar ju hon i...får hoppas att nästa år är mitt år. Känns dock som man gett upp redan...

Ge inte upp! Kramar!! <3
  • rebeccaj

Bim idag, testade först med apoteketes test. Tyckte mig ana ettväldigt svagt positivt test. Så testade med cb digital. Inte gravid. Suck. Bara att invänta mensen då...

• rebeccaj
    Symetrical skrev 2015-12-20 10:30:55 följande:
    Men cb digital kan ju vara lite sega, så kasta inte in handduken än! Kan du inte lägga upp en bild på Apotekets test?
    Som sagt, väääldigt svagt... Eller om det bara är jag som ser det haha! Nåja... Känner mig inte ett dugg gravid längre. Nej usch va sur jag blev!! Nu får man gaska upp sig!
  • rebeccaj

Jahapp...Fick precis min mens.. Hoppas ni plussar tjejer, ni som är kvar :) å ha en god jul<3

Svar på tråden BIM-DECEMBER